09.01.2007. / utorak

...A sHtA dA vAN kAžEn...

ka šta vidite i u naslovu...ne znan više o čemu bi pisala...krepajen i takooo...ma,ugl NEKI ljudi-ČAK I IZ RAZREDA mi dižu živce,točnije jedna osoba u kojoj sam se jakoooo,jakoooo razočarala...ali sada to nije važno jer se ja neću opterećivat glupostima,točnije budalama...
a sad bi bija red,pošto je ovo ipak amo reć neki cajkaški(pogledaj ime bloga!!!!) blog da stavin neke pisme na ovaj shit...u boxevima možete nać riječi pjesama...nisu sve cajke,jer neki ljudi koji posjećuju i čitaju ovaj blog ih ne vole...
e,i još nešto:jedna tuka mi je ukrala jedan lijepi nick i sad ga koristi...ako ta TUKA(a zna ona vrlo dobro koja je!!!) dođe na moj blog,neka se gubi jer ću je izmlatit kad je vidin!!!ali ovo ozbiljno govorin...mia,marina,nate,šušula---niste to vi!!don't worry!!!
ovaj post je malo depresivan,ali dobro...u sljedećem će bit veselijih gluposti(valjda!!)

ciao ljudovi!!!

- 22:14 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.