BuBbLeSs

srijeda, 04.06.2008.

Obećanja Crikvenice i svašta nešto =)

Ulovila ja malo vremena pa da natipkam taj post o obećanjima Frame Crikvenica =)
Prošlu nedjelju smo se mi framaši iz Rijeke i Pule zaputili do Crikvenice da posvjedočimo na tom predivnom događaju-obećanjima framaša. =)
Bilo je prelijepo... Od same mise koju smo mi framaši animirali, davanja obećanja =) pa do nakon mise, hrane koju smo jedva dočekali... Pjevanja naravno nije nedostajalo kao i gitara i tamburica =) Snimalo se, slikalo što ćete moć i vidjeti kasnije....
Popodne smo otišli i na sladoled do obale.... Mogli smo se i kupati da smo ponijeli kupaći i ne slušali Kike kad je rekla-ne ćemo se kupati,šta će ti to.... Ccccccc....
A sunce opalilo... I upržilooo... Ajme meni.... Pa smo imali fotosešn na obali u parkiću gdje su nas klinci malo čudno i u strahu gledali - Vidi ove specijalce... Hahahahaha... =) =) Ma sve u svemu bilo je prelijepo... Vidjeli smo nakon dugooo vremena framaše.... Malo popričali, zezali se... Svašta nešto... =)
Inđoi pipl....
IDEO 2

- 17:30 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Bubbless


Which PPG are you?


Koliko ppl je posjetilo Bubbless:





10 ZAPOVIJEDI kojih se morate pridržavati ako želite čitati ovaj blog:
1. Ja sam najbolji bloger tvoj, i ne posjećuj druge blogove osim mojeg!
2. Ne vjeruj nikome tko ti kaže da ima bolji blog od mene!
3. Ne spominji uzalud moj blog, osim ako ga hvališ!
4. Spomeni se da posjećuješ moj blog 7 dana u tjednu, 24 sata na dan!
5. Poštuj moj blog da dobro ti bude i da ja posjetim tvoj...
6. Ne ubijaj me glupim komentarima, jer ću ja ubiti tebe!
7. Ne čini preljube, a ako ih činiš, čini ih sa mnom!
8. Ne kradi s mog bloga kao što sam ja ukrala s tuđih...
9. Ne vjeruj drugim blogerima, šuti i kad misliš da su u pravu!
10. Ne poželi tuđi, bolji blog od mojeg, jer takav ne postoji!

.....................................................
PeOpLe TaLk a LiL tOo MucH...U nEvA kNoW jUsS wHo 2 TrUst
....................................................

-DeALiN WiT backstabBeRs ThErEs oNe ThInG i'Ve LeArNeD-
-TheY aRe OnLy PoWeRFuL wHeN uR BaCk iS TuRnEd-

....................................................

Some people don't catch on, they rather just pretend*
While things are going smooth, they smile and call you 'friend'.
Funny how you never know who cares until it hurts,
and when it's over, does it matter who blew off who first?


....................................................
_.* ThE MorE FriendZ YoU HaVe *._
_.* ThE MorE ProblemZ YoU SeE *._
_.* CuZ EveryOnE ThatS A ParT Of uR LifE *._
_.* TaLkS cRaP WheN YoU CanT SeE *._


....................................................
What goes around comes around.
That's what people say.
so all the pain you caused me
will come back to you someday.

....................................................
U sAiD dat u HaD mY bAcK
ThRoUgH tHe GoOd TiMeS aNd ThE bAd
WhEn I wAs HaPpY oR wHeN i WaS sAd
BuT wHeN i TrUeLy NeEdEd U
AnD cOuLdN't MaKe It ThRoUgH
WhEn I LoOkEd BeHiNd Me To SeE iF u WeRe ThErE
I ReaLiZeD dat u TrUeLy DiDn'T cArE *

....................................................
I guess in the end people become the people
-->that they promised they'd never be...strong>
....................................................
nO matta what. happens i`m ( gOnna ) make it ... if i`m nOt
happy : i`ll just >< fake it ... i`ve been thru |backstabErs|
[ scumbags ] -nD- :lies: *gOtta whOle list of ppl i despise*

....................................................
sometimes friends turn their [ b.a.c.k.s ] o n* y o u
[[ Dont ]] stoop-down to their [ LeVeL ] you'll be a.l.r.i.g.h.t
+..[[ Just remember ]] to always be you..+
...And get on with your [ LiFe ]...

....................................................
P.r.O.m.I.s.E.s. mEaN [EvErYtHiNg]
BuT ^AfTeR^ tHeYrE .B.R.o.K.e.N.
[SoRrY] mEaNs *n*O*t*H*i*N*

....................................................
wouldn`t l i f e be p e r f e c t if
sweatpants were sexy ; monday
-mornings were f u n ; junk food
didnt make you fat ; friends didnt
cause drama ; b o y s werent as
confusing ; n o t h i n g was '
regrettable a n d goodbye's only
meant until --- tOmOrrOw <3