BuBbLeSs

petak, 06.07.2007.

Ludi petak... :)

Pa ljudovi moji, ja se nisam ovako smijala,kao što sam se danas....Predobro mi je bilo ..rofl
Ujutro sam čak mami i peglala...Wow...Bravo ja!cool I dogovorile se Marina, Tonka, Kike i ja da
idemo popodne do Tower centra...Jesssss......smijehI krenule mi mojim jugićem tamo...I stigle
smo,čak...Bez da se je gasio...Hehehe.thumbup Malo je bilo komplikacija kad smo došle na
parkiralište,jer ove lude babe nisu znale lijepo objasnit kako doć do tamo i gdje
treba skrenuti..Neeee...deadNego ja vozim,a one 2 metra ispred zavoja:Skreni!!!!!! bang
Ma baš super....Al, našle mi parking i krenule 4 koke u šoping....Jeeeeee...smijehPrvo
odredište nam je bila Terra Nova...Mislim da smo pokupile svu moguću robu koja
je tamo bila i išle ju probavat....Okupirale smo cijelu garderobu, već nas je i teta
malo čudno gledala...eekKao da nikad nisimo kupovale..Prestrašno i presmiješno...smijehPa
se Kike sviđa haljina, pa joj se ne sviđa(al ju je kupila na kraju,bravo),pa Marina
vidi neku rupicu na majici(ni pod mikroskopom ju ne bi vidioeek), al ona ju je vidjela,
pa traži drugu takvu majicu, pa Tonka proba majicu koja je "malo" velika.....
Nemam riječi.....Prošle smo Tower uzduž i poprijeko.......smijeh..Smijale se ko neke blesaće,
ljudi su nas samo malo čudno gledali...Pa si je Tonka napravila velikiiiiiii sendvić......njami
Pa joj je pao u autu(dobro da nije sijedala zamazala majonezom,hehe)....I krenule mi
na Framu,na Trsat.....Kike i Marina si kupile sendvić,a ja naravno sladoled.....njami I imali smo
nekakve debate na Frami, gdje smo pokazali svoje verbalne sposobnosti ( malu Anu ipak
nitko nije uspio nadmašiti smijeh)..Moja grupa nije pobijedila..
Pitate se zašto???Zato jer je u mojoj grupi bilo samo 2 muška, a sve ostalo cure, a protivnička grupa...
Imali su samo 2cure,a osatali muški...A žiri???Pa cure naravno....Mislim nemam riječi....
Izdale nas kokoške..Hehehe....Al nema veze, mi smo bili bolji....smijeh.
Ne ću spominajti pišljivih 40 000....Zna taj na koga se odnosi......
I nakon Frame krenule 5 koka s jugićem ,naravno, u grad.....Jupiwink.......Gdje je špica....
Čekale smo pred Kontom ostale, vidjele smo neke tete kako se kupaju u Riječini.....
Nemam riječi za to.....Osim LOSER!! I sastali se mi:Zuja, Elvis, Lico, Pišljivac
(nisam zločesta pa nisam stavila sliku kraj ovoga kao što sam ti rekla,ali ,pomiri se s tim..
.ovo ti je novi nadimak smijeh),moja kuma smijeh,Tonka, My Lady ,Kike i ja....Ekipa i pol....I odredište
nam je bila Karolina-gat.....Pričali smo,smijali se,Ana je Tonki čačkala po kosi lud(nisam skužila
zašto, al očito previše gledanja dokumentrnih emisija o majmunima.....hmmm....ne znam..hehe)
Nismo bili dugo, jer neki sutra rade, nekima se spavalo,neki su morali biti brzo doma....I naravno,
na putu do Delte,gdje nas je čekao autek, išli smo Blažu rođendan čestitat,pa eto i ovako:
Sretan rođendan,i naravno Miletu s Frame također čestitka...I krenule koke doma,dok sam ja njih sve
razvozala doma...Pohvalila se mami što sam si sve kupila...greedy smijeh ..I sad, eto tipkam ovaj post, zijevam.....
I idem pajkiti,jer ću zaspat za tipkovnicom....ZZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz......
Vivilovvvvv....Hehehe....
Fascinantna je ta pjesma od J.Lo- ZzZzZzzZzZzZzzZz. Hahahaha....rofl
I to bi bilo to....Sutra idemo na Maxima Mrvicu na Trsat,pa nakon toga van.....Baz brige, bit će i slika...
Tako da.....I naravno tipkanja o tome...Hehehe...Nitko ne će ostat pošteđen....yeswink
Do sutra, laka vam noć i pozdrav.......
I naravno kiss svima....Od Bublesssssss

- 00:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Bubbless


Which PPG are you?


Koliko ppl je posjetilo Bubbless:





10 ZAPOVIJEDI kojih se morate pridržavati ako želite čitati ovaj blog:
1. Ja sam najbolji bloger tvoj, i ne posjećuj druge blogove osim mojeg!
2. Ne vjeruj nikome tko ti kaže da ima bolji blog od mene!
3. Ne spominji uzalud moj blog, osim ako ga hvališ!
4. Spomeni se da posjećuješ moj blog 7 dana u tjednu, 24 sata na dan!
5. Poštuj moj blog da dobro ti bude i da ja posjetim tvoj...
6. Ne ubijaj me glupim komentarima, jer ću ja ubiti tebe!
7. Ne čini preljube, a ako ih činiš, čini ih sa mnom!
8. Ne kradi s mog bloga kao što sam ja ukrala s tuđih...
9. Ne vjeruj drugim blogerima, šuti i kad misliš da su u pravu!
10. Ne poželi tuđi, bolji blog od mojeg, jer takav ne postoji!

.....................................................
PeOpLe TaLk a LiL tOo MucH...U nEvA kNoW jUsS wHo 2 TrUst
....................................................

-DeALiN WiT backstabBeRs ThErEs oNe ThInG i'Ve LeArNeD-
-TheY aRe OnLy PoWeRFuL wHeN uR BaCk iS TuRnEd-

....................................................

Some people don't catch on, they rather just pretend*
While things are going smooth, they smile and call you 'friend'.
Funny how you never know who cares until it hurts,
and when it's over, does it matter who blew off who first?


....................................................
_.* ThE MorE FriendZ YoU HaVe *._
_.* ThE MorE ProblemZ YoU SeE *._
_.* CuZ EveryOnE ThatS A ParT Of uR LifE *._
_.* TaLkS cRaP WheN YoU CanT SeE *._


....................................................
What goes around comes around.
That's what people say.
so all the pain you caused me
will come back to you someday.

....................................................
U sAiD dat u HaD mY bAcK
ThRoUgH tHe GoOd TiMeS aNd ThE bAd
WhEn I wAs HaPpY oR wHeN i WaS sAd
BuT wHeN i TrUeLy NeEdEd U
AnD cOuLdN't MaKe It ThRoUgH
WhEn I LoOkEd BeHiNd Me To SeE iF u WeRe ThErE
I ReaLiZeD dat u TrUeLy DiDn'T cArE *

....................................................
I guess in the end people become the people
-->that they promised they'd never be...strong>
....................................................
nO matta what. happens i`m ( gOnna ) make it ... if i`m nOt
happy : i`ll just >< fake it ... i`ve been thru |backstabErs|
[ scumbags ] -nD- :lies: *gOtta whOle list of ppl i despise*

....................................................
sometimes friends turn their [ b.a.c.k.s ] o n* y o u
[[ Dont ]] stoop-down to their [ LeVeL ] you'll be a.l.r.i.g.h.t
+..[[ Just remember ]] to always be you..+
...And get on with your [ LiFe ]...

....................................................
P.r.O.m.I.s.E.s. mEaN [EvErYtHiNg]
BuT ^AfTeR^ tHeYrE .B.R.o.K.e.N.
[SoRrY] mEaNs *n*O*t*H*i*N*

....................................................
wouldn`t l i f e be p e r f e c t if
sweatpants were sexy ; monday
-mornings were f u n ; junk food
didnt make you fat ; friends didnt
cause drama ; b o y s werent as
confusing ; n o t h i n g was '
regrettable a n d goodbye's only
meant until --- tOmOrrOw <3