• On/Off

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    let's go..:)

    Zašto da se uklapam, kad sam rođana da budem drugačija.

    boomp3.com



    Zaljubljena djevočica svijetlo smeđe kose...
    smeđih očiju, viska metar i čungla lunga..
    rođena jednog Uskrsa 11.04... tek 15 godina..
    krenit će 1 razred ekonomske..jako osjetljiva..
    trenira tenis i plivanje, obožava sport...
    voli jednog dečka po imenu Matija,
    svoje prijateljice, prijatelje,obitelj,
    vjeruje u Boga, obozava zezanciju, Time,
    bazen i glupirat se,dirat ono što se ne smije..
    more, valove, uživat, slušat..
    Ne voli neke osobe. Biti živčana, gledat kak neko živčani,
    slušat nešto što je ne zanima.
    gegave osobe, umišljenje i arogantne,
    i one koji msile da su uvijek najbolji u upravu,
    nezanimljive,obečanja obečana a neispunjena..
    a sve ostalo moze proći =)..
    Inace je jako vesela,dobra, plavusa,zvrcksta,zlocesta..=)
    Djevojcica pod lijepim imenom Mateja.. =)



    Kontakt ..
    icq: 380-472-282
    e-mail: mmmathea@gmail.com

    Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
    cvijeta na svijetu.

    Henryk Wiegeland

    Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše
    nesigurno ili suviše čvrsto.

    Ruska

    Ljubav je aktivna briga za život i razvitak osobe koju volimo.

    Erich Fromm

    Voli me da te mogu voljeti, drži me da te mogu držati.
    Grčka

    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Hosting: Tinypic

  • Voli me da te mogu voljeti, drzi me da te mogu drzati, cuvaj me da budem sigurna..

    Vec je dugo proslo od tvog zadnjeg zagrljala...
    zadnjeg poljubca...
    zadnjeg dodira..
    zadnje rijeci..
    Volim ga...
    vec dugo..osjecam ono sto nikad nisam osjecala prema nekom..
    Luda sam jednostavno za tobom..
    gledam u oci nekom..
    u ocima vidim tebe..kako me gledas..
    mnogo ih prolazi..
    no, obicni su prolaznici nasprem tebe...
    mnogi prolaze i staju pricaju...
    htjeli bi samnom van.. ali ne.. dok si ti tu..
    Mozda nas velike daljina udaljava...
    mozda nam daljina sprijcava susret..
    opet... na kojem se ja osjecam
    kao dok smo se prvi put nasli...
    Dani prolaze kao godine..
    Sati prolaze kao dani..
    minte prolaze kao sati..
    sekunde kao minute...
    stotinke kao sekunde..
    Nedostajes mi, sreco...
    Jako..
    Zelim ponovno vidjet sad tvoje oci koji me gledaju..
    gledaju s sjajom u ocima..
    s srecom..
    Vecer, jedva cekam da te vidim..
    zagrlim.. i kazem da cu zauvijek bit tu i onda kad me ne volis..
    uvijek cu bit ona mala, i samo tvoja mala..

    Matija, volim te ..




    ˇ Nismo prekinili, nit' nesto problizno, nista se nije dogodilo.. jednostavno mi samo NEDOSTAJEˇ

    zasto.. kad ti si s bilo kim drugim sati prolaze kao godine? a kad sam s njim sati prolaze ko sekunde?


    |subota, 26.07.2008., 10:44|

    |73| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.