..........
Život je prekratak da biste:
-se ustezali nekome koga volite reći da ga volite
-stalno razmišljali što će drugi reći o vama
-se mučili nepotrebnim osjećajem krivnje
-odustali da radite ono što stvarno volite
-propustili poželjeti nešto kada spazite zvijezdu kako pada
-živjeli sa pogrešnim ljudima nadajući se kako će se promijeniti

Image hosted by TinyPic.com
P.O.D. – alive

Everyday is a new day
I’m thankful for every breath I take
I won’t take it for granted
So I learn from my mistakes
It’s beyond my control, sometimes it’s best to let go
Whatever happens in this lifetime
So I trust in love
You have given me peace of mind

chorus:
I feel so alive for the very first time
I can’t deny you
I feel so alive
I feel so alive for the very first time
And I think I can fly

Sunshine upon my face
A new song for me to sing
Tell the world how I feel inside
Even though it might cost me everything
Now that I know this, so beyond, I can’t hold this
I can never turn my back away
Now that I’ve seen you
I can never look away

chorus

bridge:
Now that I know you (I could never turn my back away)
Now that I see you (I could never look away)
Now that I know you (I could never turn my back away)
Now that I see you (I believe no matter what they say)
Image hosted by TinyPic.com




Image hosting by TinyPic Image hosting by TinyPic Image hosting by TinyPic Image hosting by TinyPic Image hosting by TinyPic Image hosting by TinyPic Image hosting by TinyPic Image hosting by TinyPic Image hosting by TinyPic Image hosting by TinyPic Image hosting by TinyPic Image hosting by TinyPic Image hosting by TinyPic

Ljubav je pobjeda snova nad stvarnošću.

subota, 10.03.2007.

are we there yet?

I tako sam i ja posjetila našu metropolu. Put busom je trajao neka 4 sata za vrijeme kojim sam se otimala s mamom za zadnje komadiće čokolade, poslušala sve pjesme koje sam ponijela, ukočila vrat gledajući film, pjevala temu Ulice Sezam...
Stigle smo predvečer. Uspjele se izgubiti u roku od 15 minuta :P "Kojim tramvajem trebamo sad do hotela?"
"Peticom."
"Jesi sigurna?"
"Ma sto posto."
I onda smo izašle nakon tri stanice, vratile se natrag i upale u pravi tramvaj.
Drugi dan smo odlučile ići pješke od tetinog stana do King Crossa. Ljubazno smo pitale dvije tete kako da dođemo do tamo. Nakon što su nam objasnile šokirale su se kad su shvatile da mi mislimo do tamo pjehe.
"Kak? Pa imate pol sata hoda do tam!"
Nakon toga smo šetale još 6 sati.
Pa je bila potraga za haljinom za maturalnu. A trebala sam obuti patike... Tek sad zbilja mogu shvatiti pojam maratonski shopping.
Neke ulice smo prošle nekoliko puta. Tko je vidio orijentirati se po imenima ulica ili trgovima. Ja sam to radila pomoću plakata i dućana :P Sve u svemu, bilo je lijepo, kratak izlet i jedva dočekala doći doma. Zaspala čim sam pomirisala jastuk. Zaključno...kući je ipak najljepše Toto :)

- 15:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve o životu sad već malo poblesavljene tinjedžerke;)



Cursors from Dolliecrave.com