MERRY - GO - ROUND

četvrtak, 23.11.2006.

konačno da se javim

wow!
već skoro dva mjeseca ni slova...
nije se puno promijenilo.
ošišala sam se 3 cm (gotovo neprimjetno), izašla na ispit i pala, bila na nekoliko koncerata,..
posljednji od koncerata je bio koncert grupe Argies u Ksetu.
najpoznatiji punk-rock argentinci.
bili su odlični.
već nakon prve pjesme bude vam jasno da su im The Clash uzor.
dobra im je bila i predgrupa - zagrebačka grupa Redskadrilla.
uglavnom, vrlo dobro potrošenih 35 kn.
u posljednje vrijeme imam osjećaj da mi komp dosta sporije radi nego inaće.
uz to, nešto mi ne štima s grafičkom karticom, tak da sam prilično isfrustrirana jer ne mogu igrat neke igrice, i loše mogu gledat divix-e.
pogotovo me to sad smeta kad sam nabavila deset epizoda druge sezone Prison Break-a!
grrrrr!
enivej, danas slavim 25 mjeseci sretne veze.
osim toga danas je točno šest mjeseci Fridinim i mojim štencima.
sad su već poprilično veliki i vjerojatno su već svi proživjeli prvo šišanje :)

pozdraf!

- 16:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #