! ! ! Ç h M @ R t Y ! ! !

12.09.2006., utorak

Joj kak sam dosadna... smijeh smijeh

Joj neda mi se čekat vaši komentari....
....al brijem da ću izbrisat blog....zbog problema!!!!
Al jbga kaj je tu je....!!!!
A barem vam neču više bit dosadna i nečete morat davat komentara
...ah jedna osoba manje....
....uglavnom da.....
...nemoram ić u školu do idućeg tijedna...
.....jel mi je deda umro no no nono nono namcor namcor...
....al jebi ga kaj je tu je!!!!.....
...NO glavu gore smijeh ....
....život se nastavlja wink yes ....
.....joj daj neznam kaj da vam više pishem....
.....al u petak sam bila vani...al neznam di...zaboravih....
...u subotu sam bila u sigetu.....i srela biFšeg puknucu namcor no ......
...joj daj neda mi se višeeeee......
.....BRIŠEEEEM BLOGGG.....
......i pozz Dadi u prošlom postu sam ga zaboravila pozz pa ga zato sad pozzdravljam smijeh .....
POZZZZ BOOOOOOK......

- 22:53 - Komentari (103) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ja I MoJe FrEnDiCe.....