! ! ! Ç h M @ R t Y ! ! !

08.07.2006., subota

PozZzzzzzzzzzzz.....!!!!! mah mah mah namcor namcor

Ej ljudi evo kod mene nema niš novog...osim kaj mi leđa otpadaju....neznam koji mi je kurac....a da možda zato kaj sam pre kratku majcu obukla....ummmm nikad neznaš....a jesam glupaaa namcor namcor namcor .....u komi sadm jel mi je kod frenda osto glupi mobtel niko me sad nemre dobit....a ko zna oču se moć sutra s njim nać jel je on bogu iza nogu namcor namcor ubijam se od dosade....sad ko zna kaj će mi radit po mobitelu možda će brisat slike....videe...ojesme... namcor namcor al ak ikaj zbriše mrtav je .....ali daj pliz ljudi AKO IMA KO OD VAS MOJ BROJ NEK NEŠALJE PORUKE I NEK NE ZOVE DOK CVAM JA NEKŽEM DA SAM DOBILA MOBITEL NATRAG.....unaprijed hvala.... smijeh smijeh smijeh rofl rofl rofl yes yes eek rolleyes rolleyes kaj da vam još pišem....malo mi je i dosadio više ovaj blog...mogla bi novi napravit....kaj mislite smijeh smijeh ja i zvijer da napravimo jedaan blog...al jebi ga več smo ga imali pa kad smo prekinuli smo ga bili izbrisali ah jebi ga..... njami namcor namcor lud ludfont> 22.7 KO ĆE BIT NA JARUNU MOŽE SWE MENI JAVIT NA MOBITEL JA RADIM PARTY NA JARUNU.....KO HOĆE NEK DOĐE....SVI STE POZVANI SAMO NE STARKELJE OD 45 GODINA....pozz kiss TIPKAMO SE......smijeh smijeh smijeh
To bi bilo sve od mene za sad smijeh smijeh smijeh

- 00:14 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ja I MoJe FrEnDiCe.....