! ! ! Ç h M @ R t Y ! ! !

27.06.2006., utorak

SaD Sam Se VrAtIlA.....

Ej ljudi evo da vam se malo javim sad sam se vratila s Jaruna sva sam krepana nemam snage za niš jedva ću vam neš napisat...nemojte mi zamjerit ako će bit kratko....Bila mi je frendica imala rođendan i išli smo ga slavit na Jarun bilo nam je u početku dosadno a sredinom su se moja best frendica i njen dečko moj frend su se neš zakačili i cijelo vrijeme su se nekaj svađali ko neke budale su na jarunu ispadale....ovaj njoj TEA a ona njemu ODJEBI rofl smijeh smijeh bang Ja sam joj nakraju rekla da je malo pretjerala i aksnije ga zvala i ispričavala mu se koji kreteni :)) a ona ni sama nezna zakaj su se posvađali.....njegov buraz se zaljubio od mene tip je ok sladak ali neču bit s njim jel imam dečka.....bila sam u minici i sjela sam tam na plažu i neki cigiči točno ispred mene stali u vodu i bulje mi u gaće i govore ne nekom svom šugavom jeziku....a smrde na kilometre.....fala bogu onda su otišli Nikola...Darkec....Dado....i onda smo se ja i frendica bacile u akciju i išle tražit neke tam dečke hehe.....Našli smo neke tipove :um Igor....Žac....Ado....i 4 neam blage kak se zove hihi....ali tipovi su super makar mrzim igora iz dna duše kreten me bacio u odjeću i jarun i aksnije me pogodio slučajno nekom glupom jabukom u glavu tak da m,e glava boli i krepavam sva sam zgorila.....UMRIJET ĆU PEČE ME POMOZITE MI LJUDI no burninmad headbang blabla namcor lud zujo Neda mi se više pisat to bi bilo to za danas od mene kisi kisi pozzzz
- 22:42 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ja I MoJe FrEnDiCe.....