Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NESTO O MENI!!!!!







cirajte u postovima

hej.........
ja sam antonela.......
a prezime vam i nebih htjela rec
nije za javnost hehe..........
idem u skolu dugave i zivim u dugavama
......
WoLim:

cokoladu
frendice
peperse
jednog deckacerek
ici van i zejebavati se
rolati
slusati muziku(moja jedina utjeha hahaha)
komp
mob svoj
pijesmu snow joj kak je pjesma jebenaljeto
praznike
ljetooooooo
jesam li vam rekča da volim bubnjeve mislim 1 sam ih svirala a bas su superrr

.........................

mRzIm:
ljede koje misle da su face a nisu
profesore svoje
umisljene ljude
.......................


EvO nEkIh SlIkiCa
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

mozete me naci na msn-u balawica12@hotmail.com

Linkovi

thumbupthumbup
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BlJoGoVe KoJe CiTHaM!!!!!
pepla
ana maria
pretty in pink
majenaaaaaaaaaaa
toxic girl
uzas je moja furka
dark bitch
gothic girl with red rose.
iness(super cura slusa tokio hotel)thumbupthumbup
leachkisswave
larica(nije laura)wavewavewavekisskissthumbup
dokykisskisswavewavethumbupthumbup
lekajicathumbupkisswave

ak sam nekoga zaboravila neka mi keze prek kom...
neda mi se sada stavljati
pU$$a



srijeda, 28.03.2007.

neznam naslov.......nema ga......

waveej.......wave
ljudofi kak ste???
ima li kaj novoga??
kod mene imaaaa ali dok pisem post uvjek zaboravim kaj sam htjela napisati XDmadi da ovak.......
1-faja vam na komentarimakisskiss
2-paulica nadam se da ce biti onoga hop cupXD ma salim se a sretno vani danas sa njimthumbupthumbup
3-bilo je jebenoooyesyesna rockasu od anne joj....super je bilo ali ja sam pri karaju bila na njenom laptopu na msn-u a ines na kompu....wave
4-rita a glupo mi je mislim kak ce one reagirati....necuuuuuheadbangmadmadmislim ocu...a necu a jebote samo cu ih onda pozdraviti i tak....moze...???smokin
5-bubana sam opet!!headbangheadbangmadgrr...i nejdem ni danas u skolu a nisam ni jucer bila ali...posto lezim na krevetu dosadno mi je pa sam oslucila napisati postek novi...bang
6-bila sam vani ja,moja sestricna,rita,anne(to vam nisam rekla a to je bilo ........neznam XD) i bilo je super to ste trebali vidjeti joj...
7-skuzila sam da niko skoro nije skuzio posljedni post...nonobang
8-da promjenim pozadinuuu odgovorite mi jel vam se ona svida ili....
9-ima li ko msn ak ima nek mi napise u komentarima...
10-idemo mi sada normalno pisati heh
ovak.......idem za uskrs u orebicyes i ide moja frendica sa mnom pepichathumbupkiss druzimo se uf....od 4 godine
i joj..jedva cekam tamo......a necemo biti u mojoj kuci neg od moga ocuha kuca i tam ce biti ona dosadna babazijevzalivenjedna(njegova stara)a zena ima 54 godine a mene gnjevi obuci ovo ovo ti ne valjda pa jebote...ali cemo ja i pepla ici tam se svadati sa jednom antonelom(mrzim ju)
i tak.......a neznam kaj da vam jos kazem...
ajde idem vam ja sada pisati lektiru i....neznam kaj aha moram nauciti povjest....
idem........idem.....pusa svimakisskisskisskisskiss
posbno mojim frendica....
leichy>kissthumbup
pepljiwavewavekiss
anichiwavekisskiss
ani b.thumbupkiss
ritekiciikisskiss

!!!!!
i komentirajte mi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>