Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NESTO O MENI!!!!!







cirajte u postovima

hej.........
ja sam antonela.......
a prezime vam i nebih htjela rec
nije za javnost hehe..........
idem u skolu dugave i zivim u dugavama
......
WoLim:

cokoladu
frendice
peperse
jednog deckacerek
ici van i zejebavati se
rolati
slusati muziku(moja jedina utjeha hahaha)
komp
mob svoj
pijesmu snow joj kak je pjesma jebenaljeto
praznike
ljetooooooo
jesam li vam rekča da volim bubnjeve mislim 1 sam ih svirala a bas su superrr

.........................

mRzIm:
ljede koje misle da su face a nisu
profesore svoje
umisljene ljude
.......................


EvO nEkIh SlIkiCa
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

mozete me naci na msn-u balawica12@hotmail.com

Linkovi

thumbupthumbup
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BlJoGoVe KoJe CiTHaM!!!!!
pepla
ana maria
pretty in pink
majenaaaaaaaaaaa
toxic girl
uzas je moja furka
dark bitch
gothic girl with red rose.
iness(super cura slusa tokio hotel)thumbupthumbup
leachkisswave
larica(nije laura)wavewavewavekisskissthumbup
dokykisskisswavewavethumbupthumbup
lekajicathumbupkisswave

ak sam nekoga zaboravila neka mi keze prek kom...
neda mi se sada stavljati
pU$$a



petak, 23.03.2007.

yesyesNaPoKoN NoVi pOsT ImAm tOlKo nOvOStIyesyes

thumbupej......wavewave
kak ste?????
evo mene opet sa novostima a evo moje frendice 2 su napisale post pa cu i ja!!!heh.....evo sada sam saznala nekaj jadna annnaaaaaaanonomislim ozbiljno je pa necu da zna cjeli svijet jer ce me zaklatibangi tak........
bili smo u muzeju jecer i nismo imali skoljethumbup i bilo je jebenooooooosmokinsmokin heh......bilo je fakat super......coolrofl i onda smo dosli u pola 12 tak nes pa sam bila ispred skole malo sa valentinomnut i onda je stara dosla po mene i onda malo kasnje oko 6 isla sam sa svojom starom i mojom frendicom do city centra i doslim mi tam ja i pepla(moja frendica)isle na 1 stranu a ona i neka njena frendica na 2 stranu i mi se vratile u 8 i moja stara radi tu pored moje kuce ima firma sa cipkama i onaj......i to je uglavnom od meg dede....i moja stara dok smo dosli doma isla do walkera(tak se firma zove)heh.....i osla da prebaci telefon nakaj tak i ude ona i vidi da je bila provala ugl......provala je bila odnjeli sef(u kojem nije bilo para neg papira nekih vaznih)onda dosla murja i i neki"forenzicari"kao mislm nisu ali su nasli otiskeeee...ali dobro jebe mi se glavno da nisu u moju kucu heh i u MOJU SOBU i da mi pokrade tam nekaj (nebi se snaso u onolikom neredu) a da bi mi nekaj uzo iz moje sobe koknula bi seludbangbang
i tak.....dosadno mi je na infici sammadmadmadmadmadmad
kaj da vam jos kazem....aha idem na rockaspartypartymojoj frendici anny (blazevic) heh.....i bi ce punoooooooo ljudiiii jebote pravi partypartypartya ideo ja i rita u subotu u inportane mislim neznam ocu stic rodendan jer je u 4 sutra a ajde idem ja nadam se da ste skuzili post jer neznam kaj pise,nonoludlud
ajde idemmmmmmmm......pusaicha:

href=http://oneoffreakybitches.blog.hr target=_blank>riti-piti hahahahaha
anichiiiikissthumbup
peplichikisskiss
anniiiiiiiibwavethumbup
tinki(sepavica stakasta hehe jadnaaaaaa)
paulici(super cura)

i svim ostalimmahmahmahmahmah




- 17:50 - Komentari (164) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>