Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NESTO O MENI!!!!!







cirajte u postovima

hej.........
ja sam antonela.......
a prezime vam i nebih htjela rec
nije za javnost hehe..........
idem u skolu dugave i zivim u dugavama
......
WoLim:

cokoladu
frendice
peperse
jednog deckacerek
ici van i zejebavati se
rolati
slusati muziku(moja jedina utjeha hahaha)
komp
mob svoj
pijesmu snow joj kak je pjesma jebenaljeto
praznike
ljetooooooo
jesam li vam rekča da volim bubnjeve mislim 1 sam ih svirala a bas su superrr

.........................

mRzIm:
ljede koje misle da su face a nisu
profesore svoje
umisljene ljude
.......................


EvO nEkIh SlIkiCa
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

mozete me naci na msn-u balawica12@hotmail.com

Linkovi

thumbupthumbup
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BlJoGoVe KoJe CiTHaM!!!!!
pepla
ana maria
pretty in pink
majenaaaaaaaaaaa
toxic girl
uzas je moja furka
dark bitch
gothic girl with red rose.
iness(super cura slusa tokio hotel)thumbupthumbup
leachkisswave
larica(nije laura)wavewavewavekisskissthumbup
dokykisskisswavewavethumbupthumbup
lekajicathumbupkisswave

ak sam nekoga zaboravila neka mi keze prek kom...
neda mi se sada stavljati
pU$$a



ponedjeljak, 19.03.2007.

greedynapokon novi post!!!greedy

ej.......
kak ste?evo ja napokon pisem novi post!!!!!
imam toliko toga za ispricat da neznam odakle da pocnem........
ovako......1 posvadala sam se sa laurom,tenom i antonelom neda mi se objasanjavati zastowinkwink...pol tog sam zaboravila heh...kaj sam vam htijela rec ali ovo ce biti jakoooo kratki post(valjda hih)i pocela sam se druziti sa ritom i tak.....zaljubila sam se u.......hm....ima tu ;judi koje nezelim da znaju zalivenidem jos malo u skolu....i cijepimo se..jebote a ja i rita cemo srat da nam je zlo sam da ne budemo na satu heh.....yesa i ta cura je luda zaljubila se u tako ruznog decka mislim moga susijeda...nije mi bas susjed ali smo se prije druzili i jebote stalno prica o njemu kak je borna sladak kak je borna sladak boze.....a ide mali 5 razred jeb....ludludlud
i faja vam na tolko komentarima=) i.....idem ja sada u skolu na zalost....i samo vi meni komajte.....i svi oni koji imaju msn...nek mi ostave komentar sa njeogovim msnom
moj msn je:nellica22@hotmail.com

pozzzzzzzzzz:
RiTikissthumbup
AnNiwavethumbup
PaUlI(curu sam tek upoznala a bas je superwavekiss)
jEdNom sLaTkOm DeCkUcerekcerekkiss
pEpLikisskiss

i to je to....... pozzzzzzzz:svima koji dodu na blog pusica
by:nellicha

- 13:22 - Komentari (96) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>