Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NESTO O MENI!!!!!







cirajte u postovima

hej.........
ja sam antonela.......
a prezime vam i nebih htjela rec
nije za javnost hehe..........
idem u skolu dugave i zivim u dugavama
......
WoLim:

cokoladu
frendice
peperse
jednog deckacerek
ici van i zejebavati se
rolati
slusati muziku(moja jedina utjeha hahaha)
komp
mob svoj
pijesmu snow joj kak je pjesma jebenaljeto
praznike
ljetooooooo
jesam li vam rekča da volim bubnjeve mislim 1 sam ih svirala a bas su superrr

.........................

mRzIm:
ljede koje misle da su face a nisu
profesore svoje
umisljene ljude
.......................


EvO nEkIh SlIkiCa
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

mozete me naci na msn-u balawica12@hotmail.com

Linkovi

thumbupthumbup
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BlJoGoVe KoJe CiTHaM!!!!!
pepla
ana maria
pretty in pink
majenaaaaaaaaaaa
toxic girl
uzas je moja furka
dark bitch
gothic girl with red rose.
iness(super cura slusa tokio hotel)thumbupthumbup
leachkisswave
larica(nije laura)wavewavewavekisskissthumbup
dokykisskisswavewavethumbupthumbup
lekajicathumbupkisswave

ak sam nekoga zaboravila neka mi keze prek kom...
neda mi se sada stavljati
pU$$a



subota, 24.02.2007.

mad!!!!!!!!Napokon!!!!!!!!!!!!!mad

mahej.....wave
ljudofi kak ste mi?
jeste li bili bolesnigreedy?
ja jesam ja molila boga da budem bolesna i eto bila jebote!!imala sam temperaturu i glava me bolilaheadbang.......i jela neki jebeni dvopek i caj pilaparty i nisam nikaj mogla slatkoga ali sam ja jelaeekno heh....nisam mogla ni dan bez slatkogano jebiga!i ono mi je 4 put da pisem vama isti dogadaj mislim post pocnem pisati i napisem pola posta i iszdem iz njega(slicajno)i tak ja 2 puta i onda sam bila sva zivcanai odlucim se ja da cu poceti pisati i vidim da zvoni za 5 min pa da necu stici i tak...i dodem ja doma na komp i taman da cu objaviti post nekaj mi se pojavi i i ja stisnem cancel i izade mi poludila samheadbangmadmadmadi tak...madheadbangi idem danas na rodendansmokinpartyjednom frendu(iz vrtica=)nutnaughtyheh....jooj neznam kaj da vam jos kazem imala sam ja sve na umu da vam kazem i sdaa sam sce zaboravilabanglud hehe...znam da sam pametna hehe...salim se!!!!!
a ovaj post je tak krataj joj.........e da meni rita(jedna cool cura iz moga razreda)da malo neke rum cokoladice e ti je tak fuj da se zbljujes ljak...eeknonoyeswinka to je to!!!!!faja vam na komentarima samo vi tak nastavite a sda idem ja.....=Dwavemahwinksmijeh


Jos jednom samo vi mene komajte heh...nutnaughty

ajde puflj mojim frendicam


larichi

nellici

pepli

tenici


btw:jel dugacak post ha?naughtynutheh...moram ga viditi hehe salim se ajde puffa isto svima koji dodu na moj bjog!wavenamcorkiss





- 12:34 - Komentari (206) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>