Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NESTO O MENI!!!!!







cirajte u postovima

hej.........
ja sam antonela.......
a prezime vam i nebih htjela rec
nije za javnost hehe..........
idem u skolu dugave i zivim u dugavama
......
WoLim:

cokoladu
frendice
peperse
jednog deckacerek
ici van i zejebavati se
rolati
slusati muziku(moja jedina utjeha hahaha)
komp
mob svoj
pijesmu snow joj kak je pjesma jebenaljeto
praznike
ljetooooooo
jesam li vam rekča da volim bubnjeve mislim 1 sam ih svirala a bas su superrr

.........................

mRzIm:
ljede koje misle da su face a nisu
profesore svoje
umisljene ljude
.......................


EvO nEkIh SlIkiCa
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

mozete me naci na msn-u balawica12@hotmail.com

Linkovi

thumbupthumbup
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BlJoGoVe KoJe CiTHaM!!!!!
pepla
ana maria
pretty in pink
majenaaaaaaaaaaa
toxic girl
uzas je moja furka
dark bitch
gothic girl with red rose.
iness(super cura slusa tokio hotel)thumbupthumbup
leachkisswave
larica(nije laura)wavewavewavekisskissthumbup
dokykisskisswavewavethumbupthumbup
lekajicathumbupkisswave

ak sam nekoga zaboravila neka mi keze prek kom...
neda mi se sada stavljati
pU$$a



subota, 17.02.2007.

...=)

Ej....ljudeki kak ste mi vi??????
ja sam danas ok bilo je bas jebenothumbup spavati kod tenicesmijeh.spavale smo larchywavethumbup,ja..ali nellita nije jer ju je bolio zub.Isla ha je vaditi kutnjak ja mislimnamcornamcornamcor.i onda ju je bolio pa je otisla doma!!!bilo jedobro gledale smo zone reality kak je to bilo odvratno joj....za lezbe,pa za neka sranja i tak...headbangheadbangonda......tena je bila zivcana jer je vidla deca i jednu kuju zajednu u maskarama...pa onda...e da ujuto mi se probudilei ja idem oprati zube cure idu sa mnom u kopaonicu i ja pocnem prat mouthwashmouthwashi vidim da me gledaju i u sebi skoro da ne srknu od smijeha....ja onda pitam ono samo i gledam i vidim da lara skica na ogledaluali mi nesu htijele reci kaje bilonamcornamcornamcornamcori onda dok sam pocela prati tenica pamentna mi je rekla da ona lize tu pastu eekeekeekeekeekfujjjjjjj.bilo mi je odvratno dok mi je to rekla iso miki kak sam se zbrukala ali dobro samo sam se zbrukala per curama!!!!!!i pola stvari mo zaboravile...ja sam zaboravila cetkicu za zubemouthwashmouthwashi mob a lara nausnice...a to je za sada to...javim vam se....dok budem imala malo vise komentara.....


PuFfIcE:Lary(koja je zaboravila nausnice jer se zurila na spanjolskiwavethumbup),nelliti(koju boli zubwave),tenici(koja lize pastubang),i pepici(koja....je doma sada...hehewave)

- 10:18 - Komentari (218) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>