Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NESTO O MENI!!!!!







cirajte u postovima

hej.........
ja sam antonela.......
a prezime vam i nebih htjela rec
nije za javnost hehe..........
idem u skolu dugave i zivim u dugavama
......
WoLim:

cokoladu
frendice
peperse
jednog deckacerek
ici van i zejebavati se
rolati
slusati muziku(moja jedina utjeha hahaha)
komp
mob svoj
pijesmu snow joj kak je pjesma jebenaljeto
praznike
ljetooooooo
jesam li vam rekča da volim bubnjeve mislim 1 sam ih svirala a bas su superrr

.........................

mRzIm:
ljede koje misle da su face a nisu
profesore svoje
umisljene ljude
.......................


EvO nEkIh SlIkiCa
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

mozete me naci na msn-u balawica12@hotmail.com

Linkovi

thumbupthumbup
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BlJoGoVe KoJe CiTHaM!!!!!
pepla
ana maria
pretty in pink
majenaaaaaaaaaaa
toxic girl
uzas je moja furka
dark bitch
gothic girl with red rose.
iness(super cura slusa tokio hotel)thumbupthumbup
leachkisswave
larica(nije laura)wavewavewavekisskissthumbup
dokykisskisswavewavethumbupthumbup
lekajicathumbupkisswave

ak sam nekoga zaboravila neka mi keze prek kom...
neda mi se sada stavljati
pU$$a



srijeda, 14.02.2007.

LjUdEkI mOjI dAnS Je VaLeNtInOvo!!!!!!!!!!

Ljudeki!!!!!kak ste mi danas!!!!!!
danas je valentinovo svi su srteni osim jedne osobelare a mozda i nije ali mi se cino ma kaj ja znam!!!sigurno se pitate zakaj ha!!!!!prvo je mislila da je bacila novcanik u smece jer se svadala sa nekom zenom zato kaj nece baciti smece tocno u kos neg ga ona baci tam negdje u p**** m*******.i onda se mi idemo vozikati busem pa je mislila da je izgubila mob.A onda mi nazovemo njen broj moba i javi se neki frik i tak mi se svi ukenjali kaj ak je pedofil(hehehehehehehe) a na kraju je bio neki starac operiran.joj......A kaj da vam jos kazem....aha!!!!!!!antonela je dobila maloga medeka od njenog grabovcanaughtynaughty(hihi)aj idem ja sada...........................

PuFfIcHa:larchiyu(koja je danasnesretna valjda),nelliti(koja je danas dobila medeka),tenici(koja je danas...aha dobila 3 iz matke bravo mala!"!!!!) i pepciyu(koja je danas...ma neznam)

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 22:07 - Komentari (69) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>