sLiKiCe:

avril

AVRIL

Photobucket

avril

avril

avril

avril

avril

avril

Avril

avril

avril

avril

avril

Avril

avril

avril

opet nesto malo slikica:

Crvene starke

Svakakve starke

Crne starke

i love starke

fergie

fergie

Fergie

beyonce

beyonce

  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

...ej ljudi...

...pišite mi puno komentara jer necu napravit drugi post dok nebudem imala bar 50 komica.....
...samo sam vam to htjela reci....
...ae pišite mi punnnooooo komentara.....
...ciao....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi koje ja posjecujem:sretan

EnA (stari blog,zaboravila je lozinku)bang
IvAthumbup
MaJasmijeh
VeRapjeva
SaRafino
AnDrEawink


evo nešto malo:

Icon

punk

punk

punk

punk

punk

punk

Punk

punk

punk

Punk

punk

PUNK

punk

punk

punk

subota, 02.02.2008.

...NeŠtO o MeNi...

...zovem se Petra...idem u 6 razred...imam 12 godina...treniram kickboxing...moje naj frendice su:anja,andrea,ivona,sara,dora m....imam seku enu.......moje životinje su:simba je pas,mrvica je zeko, i ribice...obožavam slušat avril,a mrzim rihannu...rihanna je drek na šibiciludlud....to je sve....ciao....wavemahmahwavepjeva



| KoMeNtIrAj (33) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.