*me, my self & I*

27.05.2005., petak

Sve zbog tebe...

Alo!!!
Danas sam baš nekak dobre volje,sva sam happy(danas sam luda...)!!!
Bio mi je baš dobar dan,za razliku od jucer,
kad sam bila zakurac,znaš ono kod ti se sve skupi,
i nemreš niš drugo nego plakat,plakat i plakat!!!
Tak mi se cini da nemam više za kaj živit,
fakat više nemam snage,
ovaj kreten u kojeg sam,
me tak muci,da više neznam kaj bi!!!
Jednostavno više nemam snage ni volje za životom,
toliko me umorilo to jebeno cekanje,
i to praštanje,i više fakat nemrem,tak bi da ga jednostavno zaboravim.
Da se nikad nismo sreli,da medu nama nikad niš nije bilo(a bilo je i previše...),
tako bi da je to sve ostalo na razini zezancije,
ali nije(uvjek postoji taj jebeni ALI)
Mislim fakat nije lako gledat kako tvoj dragi,
pred tvojim ocima bari neke svoje fufice...
a tog sam se nagledala malo i previše!!!
Dobro nek ih bari nek radi s njima kaj oce,
al zakaj onda oped plazi zamnom,
to je nekaj kaj mi nije jasno,
zakaj ti decki govore jedno a rade drugo,to me najviše muci!
Mislim da bar možemo razgovarat,i sve rješit
i onako ne želim(a ne...) da išta bude među nama,al bar da se možemo pogledat u oci
(Previše je dobro bilo da bi se zaboravilo,da bi vrijeme izbrisalo sve...)
Al naj gore od sveg tog je da ja svake noci placem zbog njega,ma da znam da nije vrijedan ni jedne jebene suze,al nemrem si pomoc,još uvjek jedva cekam da ga vidim,pa makar i s drugom,samo da ga vidim!
(E moj bijeli labude,kad me jednom ne bude...)
Zakaj mora biti takav kreten,zakaj???da ga bar nisam upoznala,da bar,sve bi bilo lakše
Al da je bar to sve radio negdje drugdje,ne nego pred mojim ocima,znaš kak to boli...
"Ovo nije istina,tu pred mojim ocima,ti si mene izdao,tako lagano
zašto sada varaš me,kad samnom uvjek imaš sve,ma da si je bar odveo negdje daleko!!!"

No dobro kaj je bilo bilo je,i ostat ce!!!
Može sad nešto za moju dušu:

"Još pamtim nježne dodire i ruke nevjerne,što su me grlile"
Vuco

"Varaj varaj varalice,znam ti osmjeh poznam lice,mene neceš prevariti,bježi bježi kukavice"
Alka

"Dišem za tebe,nikad neceš znati to..."
Šako

"Moj je život Švicarska skoro pa savršen,Bog mi stavi brilijant vještom rukom izbrušen
imam sve što poželim samo jedno ne
DA ME NEKO BAR NA TREN VOLI ZBOG MENE!!!"
Merlin

Dobro ljudi,ja sad idem neda mi se više pisarkat,aj pa se cujemo!!!
Pusa



- 01:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi