Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMmEnTs:YeS/nO?

Opis bloga

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

------------------------------
smijehEO MALO LINKACA....smijeh
...IGRICEE...
...DIZAJNOVI...
...ANDREA...
...YOUTUBE...
...ZAKI...
...IVANA...
...MELODY...
...PAULA...
...ZA SKIDAT SLIKE...
...Vip...
...moj i Ivanin blog...ž
NAPRAVITE MSN PA MI SE JAVITE
------------------------------

Gluposti:

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

SVE ŠTO TREBATE ZNATI

KOLIKO VAS JE BILO NA MOM BLOGU???Free Website Counter
Free Website Counter

KOLIKO JE SATEKA?!!??!!

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

četvrtak, 22.05.2008.

Ulomak iz ''Rupe na mojem plocniku''

1.
Prolazim ulicom.
Na pločniku je duboka rupa.
Padam u nju.
Izgubljena sam...bespomoćna.
Za to nisam kriva.
Traženje izlaza traje čitavu vječnost.

2.
Prolazim istom ulicom.
Na pločniku je duboka rupa.
Držim se kao da je ne vidim.
Ponovno upadam..
Ne mogu vjerovati da sam se našla na istome mjestu.

3.
Prolazim istom ulicom.
Na pločniku je duboka rupa.
Vidim je.
Ipak upadam u nju.Riječ je o navici.
Oči su mi otvorene.
Znam gdje sam.
Kriva sam sama. Odmah izlazim.

4.
Prolazim istom ulicom.
Na pločniku je duboka rupa.
Obilazim je.

5.
Prolazim jednom drugom ulicom.

- 14:53 - kLiKni ! (0) - Za Na PaPiR kA... - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.