Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMmEnTs:YeS/nO?

Opis bloga

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

------------------------------
smijehEO MALO LINKACA....smijeh
...IGRICEE...
...DIZAJNOVI...
...ANDREA...
...YOUTUBE...
...ZAKI...
...IVANA...
...MELODY...
...PAULA...
...ZA SKIDAT SLIKE...
...Vip...
...moj i Ivanin blog...ž
NAPRAVITE MSN PA MI SE JAVITE
------------------------------

Gluposti:

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

SVE ŠTO TREBATE ZNATI

KOLIKO VAS JE BILO NA MOM BLOGU???Free Website Counter
Free Website Counter

KOLIKO JE SATEKA?!!??!!

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

nedjelja, 04.05.2008.

[Ewo wam 1 post nowi tak iz zajebancije btw: to je za luceeee =D kissy kissy

kissOwako sad je bio 1. may i tak da smo imali spojena 4 dana tak da nam je bilo zakon...bila sam na selu..lol...[neznam zakaj se smjem lool) owaj i sad tam je mene i frendicu mucila Marica...lol..koje ime...susjeda je tam i sad mi papamo i dode ona i pjewa ona nama neki kurac o konju...a paula ce ''O moj Boze'' mislim fakat i ja sam to totalno isto pomislila..pa daj zeno kaj ne vidis da papamo ostawi nas jbt...like wtf is wrong with u??? ddddddddd....i sad ovaj danas sam imala temperaturišu i onda mi je bilo zlo itd. itd...omfG...i neznam kaj da pišem vise ono...sad sam si sa bearshare-a skinula ono good charlotte-girls and boys kak je zakonnnnnnnn...ovaj sad neznam...kak mi je ovaj cudan post..sav onak cudannnnn...sad sam bila na msn-u i dopkala se sa besticama mislim sam sa 1 Iwanom...booook..wave.e da i Luceee evo pozz.wave.....kako me boli glawaaaaaaaaaaaa...puknucu..aaaaaaaaaaaaaaauch....e jucer se ja dopkam sa Danielom (he is my best frienddd =) evo i tebi pozz)...i on je bil ovih 4 dana u selcima u viksi i sad vracal se u Zagreb i kaze on meni da se vozi u kompletnom mraku i da nikaj ne vidi...i vidis poruku....aaaaaa...nekaj se pomaknulo aaaaaa smijehrofl....a ja ''loool'' a lik je fenomenalan al ono fakat.belj..omfG he is gd..ok...tak su mi svi faljili on i Iwana najwise bas onak...neznam zakaj..al onak fakat...nije sad da zajebavam al fakat...ewo bas mi se i neda vise pisat tak da pusaaaa svima.cerekkiss..i to je to ...bye

- 19:20 - kLiKni ! (1) - Za Na PaPiR kA... - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.