Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMmEnTs:YeS/nO?

Opis bloga

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

------------------------------
smijehEO MALO LINKACA....smijeh
...IGRICEE...
...DIZAJNOVI...
...ANDREA...
...YOUTUBE...
...ZAKI...
...IVANA...
...MELODY...
...PAULA...
...ZA SKIDAT SLIKE...
...Vip...
...moj i Ivanin blog...ž
NAPRAVITE MSN PA MI SE JAVITE
------------------------------

Gluposti:

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

SVE ŠTO TREBATE ZNATI

KOLIKO VAS JE BILO NA MOM BLOGU???Free Website Counter
Free Website Counter

KOLIKO JE SATEKA?!!??!!

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

utorak, 29.04.2008.

Dugi vikend..lol

Eo mene opet ovdje...da vam kazem kako je meni u životu..eo.ovak...vec preko 10 dana sam doma zato kaj sam bolesna..pila sam antibiotike i to je tako ogavno da sam se skoro zbljuvala..zato kaj sam bolesna nisam mogla na terensku nastavu u kopacki rit...dragi moji nadam se da ste se super proveli i naroljali do daske..ja ane i jos par ljudi smo ostali u zagrebu...danas je padala kisa tak da je poslje bilo puno svijezeg zraka..ja i ana smo se malo prošetale i tak..pricale i to..valjda smo 10 puta okružile školu...lol..eo danas je bilo zabavno..u subotu sam si kupila nove tene, šos, tajce i narukvicu od koze...tak da sam bila u shoppingu..yay..jedva cekam sutra da vidim sve moje ljudeke i to..ajd sad idem na msn..pusach...komajte me

- 20:23 - kLiKni ! (0) - Za Na PaPiR kA... - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.