Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMmEnTs:YeS/nO?

Opis bloga

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

------------------------------
smijehEO MALO LINKACA....smijeh
...IGRICEE...
...DIZAJNOVI...
...ANDREA...
...YOUTUBE...
...ZAKI...
...IVANA...
...MELODY...
...PAULA...
...ZA SKIDAT SLIKE...
...Vip...
...moj i Ivanin blog...ž
NAPRAVITE MSN PA MI SE JAVITE
------------------------------

Gluposti:

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

SVE ŠTO TREBATE ZNATI

KOLIKO VAS JE BILO NA MOM BLOGU???Free Website Counter
Free Website Counter

KOLIKO JE SATEKA?!!??!!

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

subota, 29.03.2008.

-.- neam komentara -.-

Ovak...danas mi dan nije baš bio prekrasan.cry..Melody je prespavala kod mene pa se bas i nisam previse naspavala (imam mali krevet =P) probudila sam se oko 11 ona je morala ic kupit poklon zato kaj je išla na neki rođendan (na kraju uopce nije nit isla). Otisla sam malo na komp...ono gleala blogove, bila na msn-u i tako to...oko 12 i 30 isla sam van sa starom...isli smo kupit bajk...nasla sam jedan fora...crveni..u turbo sportu..kupili smo ga, onda smo kupili zvono, lanac i pumpu da napušemo gume, tak sam bila sva uzbuđena onak yaaaay smijehkupila sam napokon bajs, onda sam porucala i otisla van sa Melody, Sucickom, i Anom ...nismo znale kaj cemo sa sobom tak da smo se dogovarale oko 25 minuta.smijeh.il cemo na Bundek, il u Maksimir il na Jarun il cemo ostat na skolskom.lud..tak da su Ana i Melody otisle kod Ane po role i onda u Mc Donalds (da opet, nemojte se cudit, mi smo ovisnici o meku.njami.)dobro ja i Sucicka smo ostale na skolskom malo zajebavale Valea i onda smo htjele pozvat Daniela pa smo mu otisle pozvonit al on je u Opatiji i nadam se da se ljepo provodi...zubo...odlucile smo otic kod mene po pare pa u Mc Donalds...ok dođemo mi za 15 minuta u mek i vidimo Anu i Melody kak jedu...dobro isla sam ja kupit za papat a sucicka je cekala vani na bajkovima..ja sam narucila i rekla da uđe da ono da cemo pojest unutra...ok jedemo mi jedemo i onda smo napokon pojeli ono za kaj ja znam 20 minuta...njaminjami..onda smo htjeli negdje ic, pa smo otisli na skolsko i opet se dogovarali di cemo...na kraju smo odlucili otic na Bundek...Ana i Sucicka su otisle kod Ane da si uzme tenisice a Melody i Ja kod Melody da ona uzme tenisice i bajs...i naravno vrati role..hihi...smijehsmijeh:zubo..ok dođemo mi kod melody ja sam ju pricekala vani da ode gore se presvuc dosla je za negdje 5-10 minuta i zamolila me da joj pomognem spustit bajs iz šupe koji je btw bio negdje objesen...otisli smo u šupu i jedva spustili jebeni bajs...dok je melody zakljucavala supu ja sam ga jedva sama odnjela gore pa van...onda me opet zamolila da joj pomognem zakljucat vrata od supe...jedva smo uspjeli zato kaj trebas namjestit kljuc ono na pola pa onda zakljucat a to je jako komplicirano tak da smo izgubili 5 minuta na to...kad smo napokon krenuli na školsko i došli na njega morali smo pricekat Anu i Sucicku (nitko nema pojma kaj su one radile doma tolko smijeh) ono al nismo dugo ih cekali negdje mozda 2 minute...yay onda smo krenuli na bundek...vozili smo se negdje 30 minuta do tam i taman kad smo dosli ono 200 metara do Bundeka...mene je nazvala stara i rekla da dodem doma da vec pada mrak i da je zabrinuta (zato kaj su jucer 28 prebili nekog lika kod nasipa kod Save i htjeli ga bacit u Savu nitko nema pojma zakaj ono valjda im se sam ubijalo). Ok ja ono daj mama ono taman smo došli bla bla bla tak da sam se naljutila burninmad blabla mad headbang i onda sam krenula doma...taman sam dosla za 30 minuta i onda je krenula kisa dobro da sam se požurila..inace bi se tusirala...hihi smijeh..ok i sad sam dosla doma skinula jaknu, starke i sjela za komp..sad ono pišem ovaj post vec 10 minuta...(neda mi se pisat) zubo smijeh..ok nadam se da ce vam se dat ovo procitat..ajde velka pusaaaa cerek...kiss....bye byeeee kiss wave wave

- 18:50 - kLiKni ! (0) - Za Na PaPiR kA... - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.