Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMmEnTs:YeS/nO?

Opis bloga

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

------------------------------
smijehEO MALO LINKACA....smijeh
...IGRICEE...
...DIZAJNOVI...
...ANDREA...
...YOUTUBE...
...ZAKI...
...IVANA...
...MELODY...
...PAULA...
...ZA SKIDAT SLIKE...
...Vip...
...moj i Ivanin blog...ž
NAPRAVITE MSN PA MI SE JAVITE
------------------------------

Gluposti:

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

SVE ŠTO TREBATE ZNATI

KOLIKO VAS JE BILO NA MOM BLOGU???Free Website Counter
Free Website Counter

KOLIKO JE SATEKA?!!??!!

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

srijeda, 13.02.2008.

Evo i mene napokon...

Evo mene nakon 4 godine...ok nije baš tolko prošlo al je dosta...negdje mjesec-dva.uglavnom evo da vam opišem svoj razred...

Hmmm...moj razred..evo ima dobrih učenika i ima lošijih..winkja sam sad između...uglavnom moj razred ima 21 učenik....8 dečka i 13 cura...Girls are the best...hehe belj

Neznam par naj likova iz raz. su mi definitivno:


Ivana- Super cura...ono fakat je ono zakon...'95 godištelud

Melody- Susjeda, zakon je ono svuda idemo zajedno '95 godište.smijeh

Ana- Zakon cura, zabavna, smišna do bola..naj frendica od Tee '95 godište naughty

Lucia- Isto je fora, naj frendica od Melody...'95 godište ja mislim lud
Tea- Znamo se posvađat al ono nikaj posebno, fora cura '95 godištenut

Daniel- Mali švabo...došo iz Austrije...uglavnom uvjek te nasmije...nemreš ne puknut od smijeha uz njega...belj rofl

Evo to je to...i ak se nekaj promjeni javim vam...pusaaaaa


- 20:04 - kLiKni ! (5) - Za Na PaPiR kA... - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.