< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

ime:dora
nadimak:malena
god:14,8b razred
slusam sve..osim metala,punka i rocka
po horoskopu:lavica
best frendice:lula,iva,ana,pehy.......
onda ostale super frendice:biba,kiki,petra,kata,
mare,sova
best frendovi:primorac(najnajbolji),cale
renic,mile,leo.....
ljubav:slobodna..al mi se svida 1 decko...
tip decka:nikako nesmije biti umisljen,bahat,
mora bit zajebant i poprilicno zgodan...mmm
..pasu mi svakakvi..plavi,smedi,crni...
volim:zajebanciju,bes koje nemogu,izlaske
svoje best frendove i frendice,drustvenost
,glupiranje...
zgodne decke..hmmm..sminku....ma...volim sve
osim onog sto nevolim lol....a to je:
ne volim:umisljenost,bahatost,
razmazenost,
aroganciju
pretjeranu sramezljivost,sebicnost,i....
nedrustvenost i podrugivanje....

to bi bilo to o meni za sad...a ostalo
cete vidjet!!!
PUSA!!!!






ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more








Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

evo malo zajebancije s interneta...
• Ako vam je dosadno u liftu i nemate pametnijeg posla, evo vam zanimacije:
1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.
2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekas prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži:"E,di si buraz, šta ima.."
4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.
6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."
7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"
8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.
9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži:"Imam nove čarapeeee.."
10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.
11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.


hahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha



evo vam par poslovica na nasem jeziku(lol):
-nejšej groum u kouprivej
-koulou srejse sej oukrejsej
-zejr i ti sajnej broutej
-u toum grajmu lejži zejs
-kou pod drougim jemu koupa sejm u njou pejda
-prajvou ispejsi ounda rejsi
-dousla mejnsa naj vrejtejnsa
-vouk dlejkou mjejnja ejli soud nejkad nej

glavne tri psovke,izrazi..:
-đejboutej
-a u pajskou mejtejrajnu
-oudi u kouras
-oudapni,
-poubougu,niškouristi
-tou jej nejšuvejnou

-deadnutevo..mislid da bi bilo dosta..znam da nis niste skuzili
..al jednom budete...hahhaha


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more















 

[subota][09.02.2008.]

////....)))((((????$$$$#######////"""****(((***)))==ta-dam...-piihhh

hejj ekipa...kaj se ima, kaj se radi,kak ste mi???jeste u banani ko i ja?????nate kaj ja vam vise neznam nista...dal sam sretna,tuzna,ljuta,zivcana..-ma mislim da sam jednostavno hiperaktivna..al dobro....malo mi sve to skupa ide na kurac al valjda cu prezivit....neznam kaj da vam pisem....mislim imam ja o cem pisat al mi se neda...e pa da-zaboravila sam spomenut da sam se i jako uljenila!!!!to je nes prestrasno...samo bi spavala,povlacila se po kuci....grooozno-i sve to skupa a neznam ni zasto!!!!brijem da cu izludit ak ovak nastavim jos laganih tjedan dana.....jeeeejjjj....pruwahaha.....ta-dammmmmmm...pahavahahaha ha he hi ho hu....znam da vam ovaj post malo cudno zvuci al to je tak kad ga pise cudna osoba....cjelo vrijeme se osijecam ko da sam se naduvala....hahahaa...parabarabaduuuuuu....sad sam bas hiperaktivna ali posebnooooooooo.i tako to.....necu vam vise nis pisat jer i sami vidite da pisem taaakve gluposti......lol lol lol....ja volim jednog decka...jako jako......,,,,al stvarno jako.....#####........hehe .........iako svi vi mislite da je to...khm-kasljem...nije to on,radi se o jednom ...ma nema veze nije bitno-ionako vas ne zanima jel tako????hehe...ajd cujemo se ekipaaaaa...pusa ljudima iz dupca:vrbanki,dei,karli,tei,doris,labasici,ruzdijakici,ireni,viki...toniju,gogicu,obadu,luxu,jozi,boniju,pikyu....ma svima....onda mojim svima iz parka:lori,idi,cali,mili,primorcu,cuicu,heleni,kristini,kvesicki,bibi,pehyci,ribici,kati,mariji k,jasmini,culi,peri,leu,lucii, i sad stvaaarno sorry ak sam nekog zaboravila al vas je stvarno previse...i naravno svojim best best best frendicama naaaaajboljim:IVI,ANI i LULI!!!!!!

evo sad nakon sat vremena prosirujem post kako bi objavila da sam sad u kurcu i sjebana do bola...-mene ce ove promijene raspolozenja ubit!!!!!!strasno e...idem sad prezivljavat,drzte mi fige da uspijem..bit ce tesko!!!!!pusa svima vasa MaLeNa



[ 58 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.