< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

ime:dora
nadimak:malena
god:14,8b razred
slusam sve..osim metala,punka i rocka
po horoskopu:lavica
best frendice:lula,iva,ana,pehy.......
onda ostale super frendice:biba,kiki,petra,kata,
mare,sova
best frendovi:primorac(najnajbolji),cale
renic,mile,leo.....
ljubav:slobodna..al mi se svida 1 decko...
tip decka:nikako nesmije biti umisljen,bahat,
mora bit zajebant i poprilicno zgodan...mmm
..pasu mi svakakvi..plavi,smedi,crni...
volim:zajebanciju,bes koje nemogu,izlaske
svoje best frendove i frendice,drustvenost
,glupiranje...
zgodne decke..hmmm..sminku....ma...volim sve
osim onog sto nevolim lol....a to je:
ne volim:umisljenost,bahatost,
razmazenost,
aroganciju
pretjeranu sramezljivost,sebicnost,i....
nedrustvenost i podrugivanje....

to bi bilo to o meni za sad...a ostalo
cete vidjet!!!
PUSA!!!!






ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more








Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

evo malo zajebancije s interneta...
• Ako vam je dosadno u liftu i nemate pametnijeg posla, evo vam zanimacije:
1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.
2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekas prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži:"E,di si buraz, šta ima.."
4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.
6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."
7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"
8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.
9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži:"Imam nove čarapeeee.."
10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.
11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.


hahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha



evo vam par poslovica na nasem jeziku(lol):
-nejšej groum u kouprivej
-koulou srejse sej oukrejsej
-zejr i ti sajnej broutej
-u toum grajmu lejži zejs
-kou pod drougim jemu koupa sejm u njou pejda
-prajvou ispejsi ounda rejsi
-dousla mejnsa naj vrejtejnsa
-vouk dlejkou mjejnja ejli soud nejkad nej

glavne tri psovke,izrazi..:
-đejboutej
-a u pajskou mejtejrajnu
-oudi u kouras
-oudapni,
-poubougu,niškouristi
-tou jej nejšuvejnou

-deadnutevo..mislid da bi bilo dosta..znam da nis niste skuzili
..al jednom budete...hahhaha


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more















 

[ponedjeljak][14.01.2008.]

...uuu....don`t worry,be happy!!!!!!.... =D

partysmokinthumbupej svima zivima....kak ste vi meni....ja sam vam tak nekak happy.rofl...u zadnjih par tjedana sam svasta prozivjela i sad je napokon sve gotovo!!!!!bilo je tu raznih svada i iznenadenja-neugodnih..mislim i sad ih ima...rolleyesnut....al eto vise se ne zamaram s tim prvise....!!!!jer sam se napokon pomirila sa svojim best frendicama partycooli shvatila da svatko ima svojih mana i da ako nekog fkt obozavas..prihvatit ces ga onakvog kakav on je,a i vrijeme prebrzo leti da bi ga sad uzaludno potrosila!dead!!!!!!!!ja sam se promijenila i to na bolje....-to je sigurno....heh...ali imam osjecaj da ce nam pocetak 2 polugodista zapocet ne bas najbolje.crypuknucu..ma nije bed!!bitno da se ja nemam razloga s ikim svadat i da je sad sve super!!!! zubothumbupal eto kao sto ste vidjeli promijenila sam pjesmu...nadam se da vam se svida jer je meni fenomenalna!!!promjenila sam i onaj svoj lijepi dizajn i stavila ovaj....nije mi nesto poseban al ove rijeci na njemu imaju neko znacenje yesbelji to ne samo za mene vec i za moje frendove..necu govorit o imenima.... eto....samo im mogu porucit da u svemu losemu ima i neceg dobrog...i da nakon kise dolazi sunce-roflwink-hhahahha ...al kad fkt je tako..evo npr.ja sam do prije kojih 2 tjedna bila u bedu i puna razocaranja ..htjela sam se bacit s drugog kata!!!a vidite kak sam sad happy..i naravno htjela bi da to tako i ostane-osim ako mi ga jedna odredena osoba nece pokvaritburninmadpuknucumadheadbangblabla!!!!tak da...svim mojim frendovima/frendicama koji su u bedu zbog neke cure/decka-nemojte gubit vrijeme na tugovanje i zabavljajte se...necu pricat o propalim ili trenutno nemogucim vezama jer mislim da to u ovom postu nije potrebnono!!!odmah cu vam otkrit svoje ljubavno stanje i to pjesmom:

cerekooo lagala sam ja,dugo lagala sam sebe..ooo
da necu nikada moci zivijeti bez tebe ja......cerek

Hehehe-eto odma vam je sve jasno...ja ni sama vise neznam ko mi se sad svida...al me boli kiki za sve...shvatila sam da "ljubav" nije ono jedino sto te moze usreciti..jer pored ovolko ljubavi koju mi daju best frendicecerekkiss i ostali nije mi potreban nikakav decko!!!pored njih mi vise netreba nitko jer sve sto mi treba one mi daju....samo se nadam da je medu nama(best frendicama) sve istina i da nema nikakvih skrivanja i lazi!!!!!cryeekzujopa evo i slatka porukica za nas:

Kad prodje nasa mladost,dani ludovanja, plakanja i srece, znaj da ces uvijek imati mene, NAJBOLJU PRIJATELJICU KOJA TE NIKAD ZABORAVITI NECE!!!
Nemoj me zaboraviti niti kada odeš daleko, kada sjecanja izblijede i kosa posijedi, sjeti se mene i moje recenice: SAMO PRIJATELJ COVJEKU NAJVIŠE VRIJEDI! :)naughtywink

huh..ja sam se raspisalaaa....a i vi ste se nacitali..hehe..ja bi vam mogla sad pisat jos tri dananjami jer je ovo post nakon dugggo dugo vremena i svasta se izdogadalo u mom a i u drugim zivotima.....tako da nista od pisanja o dogadajima u proteklih par tjedananamcor!!!samo vam mogu jos rec da cemo ja i moje best frendice ic spavati kod ane ovog vikenda sa sigurnoscu vam mogu rec da cmo joj unistit stan.partyyes..ha ha ha(zlobni smijeh)...ma salim se ja...ugl. jedva cekam jer ce nam bit ludo i nezaboravno!!!!!nista ljudi moji ja vam idem...polako przivljavat jer je danas ipak prvi dan skolebangnono i zelim vam puuuuuno srece u ovom polugodistu!!!!!!!! =) sretan
pozzz i kissss veeeliki veliki svi mojim best frendicama-IVI;ANI i LULI-koje obozavaaammmm puno puno punoooo!!!!kisscerek,mojim best frendovima.PRIMORCU;CALI!!!mojim super super frendicama i frendovima :RENICU;MILI...KATI;MARIJI K.;IVANI;LUCII:LORI:IDI......i akacicama...kissmah.i naravno svima vama moji citateli..tj. komatelji..haha....jer pozati vas mora: NETKO KAD NECE NITKO!!!!!!!! lolzubo lol zubolol....pusa najveca i uzivajte mi..barite...ludujte i KOMAJTE!!!!deadwinkkissss vasa MaLeNa



[ 57 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.