studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

ime:dora
nadimak:malena
god:14,8b razred
slusam sve..osim metala,punka i rocka
po horoskopu:lavica
best frendice:lula,iva,ana,pehy.......
onda ostale super frendice:biba,kiki,petra,kata,
mare,sova
best frendovi:primorac(najnajbolji),cale
renic,mile,leo.....
ljubav:slobodna..al mi se svida 1 decko...
tip decka:nikako nesmije biti umisljen,bahat,
mora bit zajebant i poprilicno zgodan...mmm
..pasu mi svakakvi..plavi,smedi,crni...
volim:zajebanciju,bes koje nemogu,izlaske
svoje best frendove i frendice,drustvenost
,glupiranje...
zgodne decke..hmmm..sminku....ma...volim sve
osim onog sto nevolim lol....a to je:
ne volim:umisljenost,bahatost,
razmazenost,
aroganciju
pretjeranu sramezljivost,sebicnost,i....
nedrustvenost i podrugivanje....

to bi bilo to o meni za sad...a ostalo
cete vidjet!!!
PUSA!!!!






ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more








Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

evo malo zajebancije s interneta...
• Ako vam je dosadno u liftu i nemate pametnijeg posla, evo vam zanimacije:
1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.
2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekas prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži:"E,di si buraz, šta ima.."
4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.
6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."
7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"
8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.
9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži:"Imam nove čarapeeee.."
10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.
11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.


hahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha



evo vam par poslovica na nasem jeziku(lol):
-nejšej groum u kouprivej
-koulou srejse sej oukrejsej
-zejr i ti sajnej broutej
-u toum grajmu lejži zejs
-kou pod drougim jemu koupa sejm u njou pejda
-prajvou ispejsi ounda rejsi
-dousla mejnsa naj vrejtejnsa
-vouk dlejkou mjejnja ejli soud nejkad nej

glavne tri psovke,izrazi..:
-đejboutej
-a u pajskou mejtejrajnu
-oudi u kouras
-oudapni,
-poubougu,niškouristi
-tou jej nejšuvejnou

-deadnutevo..mislid da bi bilo dosta..znam da nis niste skuzili
..al jednom budete...hahhaha


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more















 

[petak][23.11.2007.]

KaK SaM HaAaPpPpPYyYyYy........JuUuUuHuUuUuU...

zubohahaha.....jjoooj...znate kak sam happy...nisam isla u skolu 2 dana jer sam "bolesna"...nisu me pitali zemljopis i fiziku..nit sam pisala najtezi test do sad..-iz zemljopisa.....juhuuuu......a jadni moji prijatelji.eek..hahaha!!!i tak...ma evo ja sam vam suuuuper,sutra idem prespavat kod bratica i bit ce nam predobro!!!!!dobit cu novi mob..samsung sgh-e250 jedva cekam.....kako skola??hm..hm..hm-ma ooodlicno..mislim na zajebanciju..a ocjene...no comment!! namcorma imamo curu u razredu koja se posvadala s puuunooo ljudi pa je sad zajebavamo..onak cura ne zna kaj je ::dvopek,bogomoljka(mislila je da je to izmisljeno bice).lud.nije znala ko je Elton John,Elvis Presly
.bang.ko su Beatlsinono,Doorsi,Guns n Roses
...mislim ok...ja nis od tog ne slusam al ipak su to neke povjesne grupe za pamcenje!!onak ja joj kazem poslje jednih informacija u skoli :"uff sad kad me stara ceka ispred skole sa sacmaricom..."dode ona meni"kaj je sacmarica??"deadpuknucuona nezna kaj je ovcara.blabla..e.....ljudi moji to je nes prestrasno..mislim cura je super ovak..rolleyes.al to kaj nezna neke ooosnovne stvari..e to je fakat uzas!!al dobro naucit ce ona to kad-tad...ja se nadam,inace nigdje nece bit pozeljna..ni u kojem drustvu..al dobro to je njezin zivot ,ona se bruka ne jabeljcool!!!no dosta sad o njoj jer ipak nije ona centar svijeta(iako neki misle da je)burninmad!!!!!!!!!!!kako ljubav???eto-sve po starom vise-manje..al sam nesto skuzila :svido mi se jedan decko,very much i kad sam saznala da ga mogu imat..bit s njim....presto mi se svidat...a sad mi se svida jedancerek za kojeg znam da nemogu bit s njim....hehe..sretan..tak da ono..ne cine se samo cure "nedodirljivim"...lol....nista idem ja sad...pa se chitamo...uzivajte mi i naravnoKOMAJTEpusakiss najveca Ivi,Ani i Luli-mojim beeest frencicama-i naravno najpametnijim.smijeh..i svima vama ostalim pusa i pozz
mah



[ 260 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.