studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

ime:dora
nadimak:malena
god:14,8b razred
slusam sve..osim metala,punka i rocka
po horoskopu:lavica
best frendice:lula,iva,ana,pehy.......
onda ostale super frendice:biba,kiki,petra,kata,
mare,sova
best frendovi:primorac(najnajbolji),cale
renic,mile,leo.....
ljubav:slobodna..al mi se svida 1 decko...
tip decka:nikako nesmije biti umisljen,bahat,
mora bit zajebant i poprilicno zgodan...mmm
..pasu mi svakakvi..plavi,smedi,crni...
volim:zajebanciju,bes koje nemogu,izlaske
svoje best frendove i frendice,drustvenost
,glupiranje...
zgodne decke..hmmm..sminku....ma...volim sve
osim onog sto nevolim lol....a to je:
ne volim:umisljenost,bahatost,
razmazenost,
aroganciju
pretjeranu sramezljivost,sebicnost,i....
nedrustvenost i podrugivanje....

to bi bilo to o meni za sad...a ostalo
cete vidjet!!!
PUSA!!!!






ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more








Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

evo malo zajebancije s interneta...
• Ako vam je dosadno u liftu i nemate pametnijeg posla, evo vam zanimacije:
1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.
2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekas prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži:"E,di si buraz, šta ima.."
4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.
6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."
7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"
8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.
9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži:"Imam nove čarapeeee.."
10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.
11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.


hahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha



evo vam par poslovica na nasem jeziku(lol):
-nejšej groum u kouprivej
-koulou srejse sej oukrejsej
-zejr i ti sajnej broutej
-u toum grajmu lejži zejs
-kou pod drougim jemu koupa sejm u njou pejda
-prajvou ispejsi ounda rejsi
-dousla mejnsa naj vrejtejnsa
-vouk dlejkou mjejnja ejli soud nejkad nej

glavne tri psovke,izrazi..:
-đejboutej
-a u pajskou mejtejrajnu
-oudi u kouras
-oudapni,
-poubougu,niškouristi
-tou jej nejšuvejnou

-deadnutevo..mislid da bi bilo dosta..znam da nis niste skuzili
..al jednom budete...hahhaha


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more















 

[četvrtak][01.11.2007.]

MOJ NOVI POCETAK......

:smokinej ekipa kak ste mi????evo meni se zblokiroburninmadnut komp pa sam morala napravit novi blog!!!!jer na starom nisam mogla pisat postove!heh..dead.i tak...kod mene vam i nema tak puno novosti al svejedno...ovaj blog cu odrzavat evo ozbiljno i redovito cu pisat postoveparty!!!!meni su dosli bratici mali iz njemacke ovaj tjedan pa me sad stalno gnjave...jooojjj...al prezivjet cu jasretan!!ak sam prezivjela ove zadnje informacije..zubo..onda sam ocito besmrtna-lol!!ma....stara me razapela...uzas-imam sve moguce zive zabrane...ahha..al sve u svemu,jos sam ziva!!!ljubav...hm,hm,hm...tu cemo tmu ostavit za neki drugi putcerek...samo vam mogu rec da se vise s nikim ne svadam u posljednje vrijeme, pa cak i puno manje sa starcima!!!!!!juhuuuuuu...laze.hahah...ne fakat..eto...blog mi i nije neki zasad..tek je otvoren...al s vremene na vrijeme...bit ce super!!!poslusajte ovu pjesmu dolje...kako je jebena e.....taman za mene!!!!!cool..nista,uzivajte mi,barite,opustite se i zivite svoj zivot!!!!i da...ostavite mi puuuuuno komica...voli vas vasa malena...pusek kiss



[ 116 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.