CREDITS

don't remove this!

design : ♥Mala Curica^^

base : blogskins

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Samo još jedan blog od njih mnogoo

O meni

Ime ~ Tina
Prezime ~ Ne zanima vas
Godine ~ 9
Mjesto stanovanja ~ Samobor
Škola i razred ~ OŠ Bogumil Toni, 4.D. razred
Prijatelji/prijateljice ~ Ima ih puno....

To bi bilo sve što trebate znati... Čitajte posteve i
KOMENTIRAJTE!!!











Evo neke slike












ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


LINKOVI
Tihana
Valentina
Marina


Kakav ti je moj blog?
super
bezveze
tak-tak
odlican
  
pollcode.com free polls

petak, 18.07.2008.

O meni

Bok!
Ja sam Tina i ovo mi je prvi blog.
Na njemu ću pisati o svemu i svačemu, vidjet ćete još.
O meni imate u boxu.
Ovo bi bilo dovoljno za prvi post.
Komentirajte!
Pozdrav svima!


18.07.2008. u 12:54 Image and video hosting by TinyPic 23 Komentara Image and video hosting by TinyPic Print Image and video hosting by TinyPic #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.