Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: komentarishi::sad ih widish…a sad ne

design by: ×FuNkY GiRl×

kostur by ">.•° AvRiLkA °•.

linkowi:xfunkyx-owdje su po meni najbolji dizajnowi...
cokoladica-i owo su odlicni dizajnovi...
loOda mala
luka-11
opasan djecak...hh
xxxprincess
geja989
designi
neki dizzewi

kakwe filmowe wolite gledat?
horore
komedije
akcijske
trilere
romanticne
  
pollcode.com free polls








koliko was je bilooo:::


Free Counters
Free Counters








IGRICAA:::
Net Pet
Net Pet

SAMO STISNITE NA NJEZINO IME I IGRAT CETE JU....


jos jedna igrica.....isto tako stisnite sam o na njezino ime i pricekajte da se ucita i uzivajte u igri!!::
Make an Animal
Make an Animal





eo jos neke igre ali to je vise za one koje vole takve igre ja bas i ne...al eto za vas :::Midori



Click here to play this game




eo igre vjesala.(ali na engleskom)..:::Johnny Test - Dukey Bath


t
Click here to play this game

eo na neki nacin nogometna igra::Premiere League Foosball



Click here to play this game


jos malo nogometa:.Baggio Magic Kicks



Click here to play this game





ewo neki lubawni kalkulator::
Check name compatibility at Love Calculator!
Your name
Her/His name
Get your own, personalized myspace code for love calculator!



eo da ne zaboravite koliko je satii::

Custom Myspace Clock








fancygens.com








sta mislite o owom blogu
swe najbolje
super je
oke je
nist
sranje je
pre jadan
  
pollcode.com free polls


sta mislite o meni
oke si
swe najbolje
zakon si
glupa si
jadna si
umisljena prewise
nist
  
pollcode.com free polls





eo jos slika:::Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



podrzite moj blog:: Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

eo mal slika::

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

......



Basshunter Lyrics
Angel In The Night Lyrics

Basshunter Lyrics
Now You%27re Gone Lyrics



Make A Text Magnifier At WishAFriend.com



Myspace LED Scroller











adopt your own virtual pet!



nedjelja, 11.01.2009.

Bi li izašla s nekim samo radi novca?
NEZNAM....
Da li bi prije otišla na tulum koji ti priređuje najfrendica ili na spoj s dečkom koji sutra odlazi iz grada?
Prije na spoj jer tog dečka više nikad ne bih vidjela...a tulumi se mogu opet prirediti..
Da putuješ avionom i on se sruši, što bi napravila da dođeš doma?
KAK BI SE TO MOGLO DOGODIT??....ja sam u tom avionu...i stoposto cu umrijet,...
Da li bi radije otišla u kino s dečkom koji ti se jako jako sviđa ili sa W. Millerom koji sutra putuje u L. A.?
Naravno da sa dečkom, taj Miller me ni najmanje ne zanima XD
Da li bi voljela tjedan dana živjeti u Hollywudu?
Pa naravno da bih, i mnogo duže! He-he...
Da li bi voljela upoznat neku slavnu osobi? Koju?
Zapravo dvije osobe;kaka(zgodan...!!) i avirll.(super pjevacica)
Želiš li se udati?
Naravno! Ali jednoga dana tek...
Želiš li imati djecu?
Pa da, to se podrazumijeva...
Putovanje ili učenje?
Pa...radije putovanje...ali ni jedno i drugo mi paše.
Dan ili noć?
Noć...po noci se spawa...a ja wolim spawat
Hamburger ili hot-dog?
hot-dog
Ljubav ili novac?
Ljubav...ali ni lova nije tako nešto..
Ljeto ili zima?
Oboje.
Zagrljaji ili poljupci?
poljupci....
Kava ili čaj?
nis...ni jedno ni drugo ne wolim...radije biram sook..
Vruće ili haldno?
Pa...vruće.,,
Sunčano ili kišovito?
Sunčano (ima više prednosti)...

~jEsi Li iKaDa...~

...bila zaljubljena?
Ohoho! Pa naravno da jesam! Haha...
...plesala na kiši?
ne..
...varala na testu?
Jesam...to svi rade
...bila budna cijelu noć?
Da, ..uff...samo da znate koliko..ohoho..
...izostala iz škole?
Izostala jesam...ali ako se misli na markiranje...nisam..
...bila u vlaku?
da..
...nekog prevarila?
Ljubavna prijevara-ne...ali neka druga...da
...pjevala pod tušem?
Pa naravno,..to mi je hobi..
...smijala se bez razloga?
O, pa i toga ima ...kod mene svega ima...pogotovo ako me ulovi ona groznica smijanja......
...sjedila na krovu?
ne
...napisala pjesmu?
ne

~dEčKi~

Tvoja prva ljubav?
Huh...mojih prvih ljubaviima dosta... Najraniji je bio jedan iz vrtića...
Koji ti je dečko slomio srce?
zasad niko..nadam se da ce se tako nastawit...
Boja kose kod dečkiju?
Najviše volim smeđe plavu..,takvu ima moj decko...
Boja očiju kod dečka?
Pa..smedja mi je možda najdraža...ali i plawa i zelena su super...tako da mi nije bitno
Visina?
Viši od mene ili kao ja.
Hot ili cute?
I jedno i drugo
Godine?
Kao ja ili stariji od mene (najviše tri godine).
Stil?
Široke majice i hlače...tako nekako...a ne štreberska ili pederska obleka
Što prvo primjetiš na dečku?
tijelo..oči...zurku..
Kakve dečke voliš?
Svakakve Smiješne, dobre...a opet na neki način male vragolane...

~fReNdOvI~

Naj frend?
novak,majki,neno,getto,vrhar,djurin,dodo...
Naj frendica?
saska..
Kakve te osobe privlače?
Nasmiješene, vesele...osobe spremne na šalu...bla bla...
Što prijatelju nikad ne bi oprostila?
Da me iza leđa stalno ogovara, laže mi...bla bla
Kome si zadnjem poslala poruku?
nerminu..hihi...
Od kog si zadnjeg primila poruku?
anamarie...
Što si spremna napraviti za prijatelja?
Pa...dosta toga...ali ovisi u kojoj se situaciji nalazim i što taj prijatelj očekuje od mene...

~kRaJ~

Ja sam?
kristina
Željela bih?
Trenutno sam sretna i ništa ne bih željela...osim još novaca u novčaniku ...
Tko me zadnji poljubio?
joj..neznam...
Tko me zadnji zagrlio?
braco...kada me bio udario...jako..pa sam pocela plakat..pa me zagrlio
Volim?
puno toga...obitelj,nermina,bracu,frendove/ice...
Ova štafeta je?
Duga i zakon.

i kraj...