Svašta/Ništa

petak, 27.09.2013.


Misao...sad ju imas,sad ju nemas....kako dodje tako prodje. Udje ti u glavu zanimljiva misao...pocnes o njom razmisljati...pocnes ju analizirati,ne zapises ju nego ju analizaras u svom mozgu...obradjujes ju...i onda kao munja uleti ti neka druga misao koja zapravo ,kad bolje razmislis, nema veze s prvom mislju. Nemas pojma zasto ti je uletila druga misao u glavu, no poceo si o njoj razmisljati i totalno si zaboravio sto si prije toga mislio. Sjecas se da si nesto razmisljao prije druge misli,i pocnes mozgati o tome sto si imao prvo na pameti,ali nikako se ne mozes sjetiti....dok tako mislis o tome sto bi to moglo biti, kroz glavu ti prodje barem desetak misli.O svakoj pomno promislis, al nisu to te misli koje te zanimaju i o kojima bi raspravljao. Nema uspijeha. Pokusavas se odmoriti,izbaciti sve misli,jer nakon tolikog kopanja po mislima od 10 ih je nastalo 30...pa si totalno izgubljen.
Pokusavas se relaksirati....i napokon se sjetis sto ti je bilo prvo na pameti.Ovog puta uzmes papir i olovku da nesto od tih misli i napises...i onda blokada. Znas tocno misao koju si imao,al nemas pojma sto si o njoj htio napisati. U mozgu je to izgledalo zanimljivo, interesantno,a na papiru nema nista osim jedne jedine recenice koja izgleda zbunjujuce. Jedna recenica i brdo praznog papira. Odustajes,mislim sto ces kad nemas ideja. Mozak se ispraznio.Kako i nebi kad je proslo toliko misli odjenom.

Misli mi se roje i broje
Koliko puta je ime tvoje
Proslo kroz te lude misli moje.

I te misli mi uznemiruju san
Kao sto mi ti uznemirujes dan
Svaki put kad te pogledam.

I svaki put kad me pogledas milo
Nada mi ubrzava bilo,
Ali mozak sprjecava nadu tu,
Jer ni u snu ne mogu zamisliti
Ljubav tvoju kako nadopunjava
dusu moju.

I mozda da hrabrosti imam malo
Mozda bi sve dobro ispalo.
Ali kako boriti se protiv srca svog
koje boji se neuspjeha velikog.

Srce moje sto ljubav osjetilo nije,
U snovima srecu sije.
U snovima gdje moguce je sve
Nasa ljubav pobjedjuje.

No nasi zivoti razlicte karte djele
Dok tvoj pogled sjetno zuri
Moj pogled za tvojim juri...

I tako u nedogled moj pogled
tvoj pogled trazi...

27.09.2013. u 12:50 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Piši što misliš i misli što pišeš...

Najveća laž na svijetu je:
Da u određenom trenutku postojanja
izgubimo vlast nad svojim životom
i da njime onda počne upravljati sudbina.

mudre misli

Kad gledaš stalno iste ljude,
na koncu se dogodi da oni postanu
dijelom tvog života...
A kao dio tvog života, požele i mijenjati
tvoj život.


Uvijek ću nastojati sačuvati to malo što imam,
Jer sam premalen da zagrlim sav svijet
I dobijem sve što poželim.


Količina svjesnosti kojom obogatimo
svoj kolektivni um dio je našeg doprinosa.
Svaki čovjek, u određenom smislu, predstavlja
cjelokupno čovječanstvo i njegovu povijest.


Povijest uci ljude da povijest ljude ničem nije naučila.

Budi promijena koju zelis vidjeti u svijetu