laži i obmane

nedjelja, 26.08.2007.

Zakljucio sam da sam odrastao prije 2 godine

Sad je "in" pisati o egzistencijalnoj krizi postadolescencije kroz koju prolazimo. Kako znam da je "in"? Zato sto tenchee pise o tome, a svi mi jako dobro znamo da je tenchee trendsetter.

Slusao sam danas malo Riblju corbu. Skoric ce se mozda prisjetiti (a mozda i nece) kako smo prije 2 godine on i ja isli od satora prema Motovunu gradu i pjevusili "Nemoj sreco, nemoj danas". E mislim da sam nakon Motovuna odrastao. Ne znam zasto, niti mislim da je Motovun bio kljucna prekretnica u svemu tome, ali mislim da je to dobar spomenik tom trenutku
Uzimanje Motovunskog festivala kao trenutak odrastanja slicno je Bozicu. Zasto? Krscani Isusov rodjendan ne slave na dan njegovog rodjenja nego 25. prosinca jer je tako bilo zgodnije. Naime, 25. prosinca je solsticij po Julijanskom kalendaru i niz poganskih blagdana pa je bilo jednostavnije preimenovati stare blagdane nego prkositi Rimu uvodeci posebni blagdan. Evo TU

Nakon tog su Motovuna ljudi, pa tako i ja, nekako odrasli. Krenula je civilka, diplomski, odlazak na posao svakog dana, nesretni posao... nije vise bilo slobodnih vikenda i "nedem danas nikamo - neda mi se". Mozda je bas taj "nedem nikamo - neda mi se" zadnja utvrda prije nego postanemo veliki.

Da se razumijemo, nije da se ja sad osjecam staro ili ne znam sto. Dobro, imam nesto malo manje kose nego prije tog Motovuna, neki dan sam (sretno) zakljucio da mi se ne bi dalo sad bit s nekom srednjoskolkom u vezi i tako, al nije da sad gundjam "jebemti al smo svi ostarili". Mozda samo malo. Ali cinjenica je - ja zivim sam tko zna gdje, jelen nosi odijela na posao, tenchee zapocinje novi zivot, popularni jole i sunca zive ko ljudi u stanu, muki ide na posao svaki dan... bokte, prenn, veli i klaric imaju FIRMU. jebo.

Mozda jedino onaj skoric s pocetka posta nije odrastao. Ni Bojana. Ni prenn, usprkos firmi. Al tko zna, mozda su i oni, al nece nam reci.

P.S. Jesam li normalan pa imam dva bloga, a ni na jednom ne pisem? Ma jebe mi se! MOJ BLOG - MOJ PJESCANIK IHAA

<< Arhiva >>

0