Otkucaj Ritmičnosti

utorak, 14.03.2006.

Mali ljudi

Razjasnit ću prvo jedan pojam, bar koliko ja mogu to razjasniti. "mali ljudi", ne mali rastom, već ekonomski i u društvenom položaju, su ljudi koji su na tzv, najnižem mjestu u ekonomiji, ljudi koji proizvode, ali samo bazu. Recimo, ratari. Uglavnom, proleteri, radnici, seljaci.

Naime, smiješan mi je taj pojam, mali ljudi, jer kako bi netko bio "Velik čovjek" ako se okoristi nečijim tuđim dobrima? Ne mislim na neku sebičnost ljudi iz više klase, makar i toga ima, već sam taj pojam djeluje nekako pogrdno, kao da su ti ljudi manje vrijednosti. Na neki način moglo bi se objasniti to kao ljudi koji su zakinuti, koji imaju manje mogućnosti. To stoji, koliko znam.

Ja sad imam jedan opaki svijet u koji trebam ući, jedan svijet preživljavanja jačeg, ali taj jači nije nužno i BOLJI. Svijet u koji ulazim, izbor studija ili rad, me tjera da razmislim da li želim biti tvorac, onaj koji stvara, početak svega ili onaj koji se okoristi. Nažalost, stvarat je teško i neprofitabilno, ali i malo poštovanja leži u tome. Cijeli svijet ne drže političari, oni "Veliki Ljudi", već mali. Svijet drže ratari, seljaci, radnici, ... oni su tvorci, ali oni su isto i slabi, a jači, kako bi i Darwin zaključio, se okorištavaju takvima.

Teško je dostići, ako ne i samo razmišljati o Boemici. O svijetu bez briga i čistih, ljudskih zadovoljstava, o svijetu umjetnosti. Nerad je glupost! Nerad ne ispunjuje! A razvitak je duboko ukorijenjen u radu. Problem je što je taj rad i izbor zanimanja često neprimjeren ili forsiran osobi. Nekim osobama treba duže da shvate gdje su i što su, a kada i to shvate, onda trebaju otkriti kuda idu....

Na kraju se ponovno pitam, gdje je u tom svijetu obrazovanje? tj, Čemu služi?*

*primjer; umjetnici su često jako obrazovani ljudi, ali gdje je tu materijalni i mentalni napredak društva? Jesu li ti umjetnici bitni? Čini mi se da mali ljudi ipak nisu dovoljno poštovani od drugih viših klasa.

Image hosting by Photobucket

Post Scriptum- kako bi to ona mačka napisala
- nakon ovog njihovog pada sistema, morao sam se ponovno ulogirati, tako da sve stare postove pogledajte ovdje -makm.blog.hr (ako link ne radi)
- nažalost, meni su sjebali ime i password, tak da sam morao kreirati novi blog, stoga je ta "nova" adresa prisutna
- 14:58 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>