Otkucaj

srijeda, 11.01.2006.

Francuzi....

Krenuo ja danas na ispit iz opće kulture (jer upravo polažem glazbenu srednju) i na papiru se nađe jedno od onih neugodnih pitanja kojih me prilično sram da neznam. Naime, tražilo se da napišem riječi "Lijepe Naše",
a s obzirom na moje "veoma utvrđene" emocije prema državi i s obzirom na to da nisam posjedovao ni jednu papirnatu novčanicu na kojoj bih pročitao riječi, zastao sam.

Otpjevao sam si melodiju, doduše ne bi ni crtovlje pomoglo u trenutku, pa sam lijepo napisao "Lijepa Naša Domovina, Oj junačka Zemljo mila, Stare slave djedovino, n n n n, n n n n, N n n n nn n n....." itd. (moglo je biti i "lalala" ali je "nnn" u trenutku zvučalo dobro). (nisam više znao, naime...)
Sad ako bude mi falio baš taj bod sa kojim bih mogao proći, bit će problema sa mojom savješću....
Toliko o domoljublju....

Eto, vraćam se ja doma, sav isfrustriran činjenicom da neznam himn u, a još uvijek bez para, kad čujem ona dva Rumunjca kak sviraju na trgu bana Josipa Jelačića (Onaj harmonikaš i saksofonist), koji cijelo vrijeme sviraju dvije jedno te iste pjesme, bez ikakvih varijacija, tj. improvizacija. To mi se nimalo nije sviđalo zbog toga što sam 20 min čekao da mi dođe tramvaj i do tada naučio svaki ton od te dvije pjesme....
(Bar sam zaboravio na našu himnu)

Uglavnom, jedan od onih dana koji liči na one stare francuske "Gaston" stripove; niš zapravo nije loše, ali svaki pokret čak i jedne osobe ispred te iživcira.

Najgore od svega je što znam riječi Američke himne.....
- 15:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>