a brate mili ono

četvrtak, 21.09.2006.

pazite sad

na jučerašnji blog bilo je samo ne zanimljivih i dosadnih komentara. to govorite VI jadni ljudi koji se skrivate iza nekih jeftinih maski i samo serete govna da sam ja ovakav ili onakav, ali vi mi svi morete pušiti kurac i to u skokovima.
1.) nemam se ja kome opravdavati, jer ovo je moj blog i ja ću u njega pisati što me volja
2.) ako nemate kakav savjet ili kakvu normalnu kritiku za dati (bez vriđanja mene) onda odjebite
3.) ipak me pitala u što bi ona svrstala moj blog pa za sve vas koji to još niste skužili u jednu neozbiljnu situaciju
vi morete govoriti da sam ja vakav ili nakav ali prije nego to kažete pogledajte sebe. da sebe vi se skrivate iza nekih jeftinih maski i samo osuđujete druge, vi ste jadnici jer nemate muda vako javno progovoriti nego se skrivate kada ste normalni. e pa niste niko nije samo što ja imam muda a vi hi nemate pićkice jedne. ako sam ja kriv za neki tekst koji sam napisa nako iz zajebancije onda najprije okrivite neke koji rade ono što zamisle kao recimo angelina jolie što je izjavila da prije sexa voli bićevati muškarca da ga ponizi (ta ima muda, da mene proba bičevati ja bi joj glavu izčupa), maddona koja je izjavila da joj je bolji lezbiski sex di ona voli glumiti nemoćnu, ima još takvih izjava. samo ovi ljudi imaju muda to reći u javnost što rade, a ja se sitim neke bolesne ideje nako za odvaliti i odma me triba ubiti.
dobro je reka marjan ban "LJUDI SU POKVARENA RASA, PRLJAVA I ZLA I TKO LJUDE SLUŠA UVIJEK NASTRADA" ja ih sad nisam sluša ali vi jeste i vi ste nešto poćeli glumatati ovdi pa ako to mislite onda odjebite. ja ću i dalje pisati ovaj blog a ako se vama ne svidja pa ko vas tira ja imam oko 20 redovnih čitatelja koji se sovome smiju nako skupa samnom i ja ću ovo raditi za njih

21.09.2006. u 20:59 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

nuždi što te volja baš me briga, i tužno sječanje na šačicu hrabrih boraca al kaide koji su svoje živote dali 11.09 protiv američkog imperijaliste. Hvala!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr