travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...nesto o mom blogu...

ovako...na ovom blogu ce te moc..procitat sve o meni i mome zivotu...pisat cu vam sta mi padne na pamet...ukljucujuci prijatelje ljubav..izlaske i tako..a vi samo komentirajte i ostavljajte adrese kako bi vas mgla posjetit..pusa velika..

nola..dio tebe...

Grad je danas tako pust, grad je danas tako siv
Tebe nema pred tobom je put, kilometre brojim kao i ti
Tvoje ruke osjećam, tvoje usne još me ljube
I sutra bit ćeš tu znam te, i biti moj, i biti moj, biti moj

Miris tebe ja nosim
Dio tebe ja želim biti
Kano šapat koji čuješ rado
Dio tebe

Vjerujem da me čuje i molim da te pazi
Put ti treba put te nosi, baš kao srce, križ i sidro
I sutra bit ćeš tu znam te i biti moj, i biti moj, biti moj

Miris tebe ja nosim
Dio tebe ja želim biti
Kano šapat koji čuješ rado
Dio tebe

. . . na ponudu. . .

=#009900>Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
robertkiss
karolinabelj
grofbelj
lina:belj

. . . nesto o meni. . .

. . ovako ja sam tamara..
. . . imam 16 godina. . .
. . .rodena sam 17.07....neke god. . .hehe
. . .zivim u valpovu u jednoj malenoj ulici. . .
. . .volim sve sto vole mladi. . .
(npr...izlaske..prijatelje..glazbu. . .alkohol...hehe. . .
torcidu....MONIKU..jednog deckica...ma ugl sve...)
. . . ja sam vam jedna obicna cura...uvijek spremna za zezanciju..i drustvo..
. . . ma ajde necu sad puno o meni. . .
. . .tko me zna zna me. . a tko me nezna. . .e zao mi je. . .hehe. .
. . .a valjda ce te me upoznat tijekom postova. . .
. . . eto toliko o meni,za sada. . . !!!belj


. .evo malo slikica. . .

. . .evo mene. . . belj


. . . seka monika. . . kiss


. . .ivana. . .kiss


. . .monika i ja. . .nut


. . .evo mene i ivane. . .rofl


. . .ja i medo. . .


. . .matea. . . rofl


. . .evo opet monike. . .cerek


. . .lina. . .belj


. . .ova je posebna. . .zujo


. . . heca. . . (frendica iz razreda)party

ponedjeljak, 14.04.2008.

. . . nakon toliko vremena,evo opet mene. . .

. . bokic svima. . .
eto nakon toliko vremena ja odlucila opet pisat blog. . . a heh. . .
eto ja zavrsila osnovnu i osla u os u skolu. . . i tako bilo je dosta toga tjekom vrmena koje je proslo od mog zadnjeg posta..hehehe...
eto zelim vas samo poz..i nadam se da cu dobivat. . puno komentara kao i u proslim blogovima. . . hehe
e da ostavljajte mi svoje adrese kak bi vas mogla posjetit i nagradit vas s kojim komentarom. . .
hehe. . .
eto nadam se da ce te bit dragocjeni i da ce te ostavljat komentare. . .
eto toliko od mene za ovaj prvi post na mom novom blogu. . .
PS:nema bas nista posebnog za sada na mom blogu al nadam se da ce bit...ma prastate vi meni to..ipak mi je to novi post..hehe
al ipak ce te vi meni to oprostit jer mi je to novi blog..koji pravim nakon toliko vremena,pola toga sam i zaboravila...
ma ugl..ajd necu duljit..pusa svima cujemo se. . .
. . . voli vas. . .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.