< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

.........

Image Hosted by ImageShack.us
he he...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
POSJETITE!!!!!!

Mihaela :)

Posjetite ovaj blog,ako ne želite biti ubijeni polukružnim udarcima!! OZBILJNO!!!!!!!!!

Dr. mg. ing. Pero Ktb.

bobbymcgee.blog.hr

returntooz.blog.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



možete mi pisat na
Image Hosted by ImageShack.us
majusha@net.hr


Image Hosted by ImageShack.us


STIHOVI..... CITATI.....

"Tko zeli da poput mjeseca
bude izvor svjetlosti,
mora poput mjeseca i dopustiti
da psi na njega laju
"
(Blumenthal)
Image Hosted by ImageShack.us


"...I pjesnik je slican tom knezu vidika
Što prkosi buri i strijelcu na brodu
No prognan na zemlju med soj pakosnika,
Divovska mu krila smetaju u hodu
."
(C. Baudelaire - "Albatros")
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



"Fly, fly little wing..
fly where only angels sing
fly away, the time is right
go now - find the light
..."

" I'm intersted in anything about revolt,
disorder, chaos, especially activity
that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom
."
(-Jim Morrison-)

"Što je poraz?
Tek oblik učenja;
tek prvi korak do nečeg boljeg
."
(-Wendell Phillips-)

"... Pa što onda voliš, neobični stranče?
- Volim oblake.. Oblake što prolaze...
ondje... divne oblake
!
(-Baudelaire-)

"Ne idi iza mene- možda te neću voditi!
Ne idi ispred mene- možda te neću slijediti!
Jednostavno - idi pored mene i budi prijatelj
!"
(-A. Camus-)

"If you don't live for something
you die for nothing...
"
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


"You laught at me
because I am diffrent...
I laugh at you
because you are all the same..."

Image Hosted by ImageShack.us


"A friend is someone we turn to
when our spirits need a lift..
A friend is someone we treasure
for our friendship is a gift..
A friend is someone who fills our lives
with beauty, joy and grace..
And makes the whole world we live in
a better and happier place..."

(-Jean Kyler McManus-)

" I believe in angels,
The kind that heaven sends,
I am surrounded by angels,
But I call them friends..."

(-Aizabela Parinas-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Malo fotografija da nas i vizualno doživite...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Me and my best friend

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na maturalnoj večeri... ja i anchika ....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
katarina,ines,ivana und ich

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
me, ana, ana marija


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
karla i manchika....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
katarina s lijeve i spaljena s desne ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kristina- unsere sengerin... ;) go kika!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mister maturalne večeri Igica..i ja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sanja, iva i martinica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mi svi.... 4. H

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ekipa iz osnovnjaka...na maturalnoj...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja mala ana marija i ja kao kumica ;)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
my little ive and me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MAŠKARE( me,Ive,Ana,Ines)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Iky i Ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana-Marija,Me, and Ana na putu za Opatiju...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ekipa u Opatiji...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
U Grčkoj....karla, ines, ivana,katy i ja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maškare 2006.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Me and Ines na TZK

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Prof. Klaić i Ive ("profesore,a kakve ja to ocjene imam??hmhm, pa na taj datum sam vam frentala")

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TeZeKa (ekipa na tjelesnom)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
PAAAAAAAD!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E Picek Picek...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ines and Andrej

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Me i Ana-Marija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vikica

osobna iskaznica (box popunjen reda radi... citajte ak vam se da...)


ime: Maja
rodjena:
06.09.1988. VARAŽDIN
obrazovanje:
maturantica gospodarske skole VŽ, tocnije hotelijerkarolleyes
Frendice:
Ana,Ivana,Ines,Sanja,Karla(the spaljena),Ana Marija,
Andreja, Željka, Natalija,
Katarina,Viki,Margita,sestricne,
curke iz razreda...mah
I T D.....ITD...ITD...
Frendovi:
"bad brothers"
(ima ih puuuuuneee)nut
i Carich kiss

Kaj slušam?! pa svašta..nazovimo to Rock

SONGSI

donosim vam pjesmu let-a 3 "dijete u vremenu"
evo vam..pa slusajte!

Gledam u tužnu i jesenju noć
S pokisle grane lišće opada,
U daljini cujem muziku neku
I pitam sebe gdje li si sada.

Ja svakog dana proklinjem sebe
Zašto te drugom prepustih lako
Pjevo sam pjesme i nado se boljem
I bezbroj puta uz gitaru plako

Nisi me voljela u ono vrijeme
A ja sam zelio samo jedno
Sad kad nismo mi mladi
Ko nekada
Dođi da ostarimo zajedno

Da li jos pamtiš ljubavi moja
Kako smo ruže zajedno brali
Gdje li si sad, mladosti moja
Zasto su tebe od mene ukrali

(...deutsche text...)

Nisi me voljela u ono vrijeme
A ja sam zelio samo jedno
Sad kad nismo mi mladi
ko nekada
Dođi da ostarimo zajedno


DEEP PURPLE
"Child in time"

Sweet child in time you'll see the line
The line that's drawn between the good and the bad
See the blind man shooting at the world
Bullets flying, taking toll

If you've been bad, oh Lord I bet you have
And you've not been hit by flying lead
You'd better close your eyes and bow your head
And wait for the ricochet

srijeda, 08.11.2006.

Da li je vrijeme za novi post??!!

Mislim da je…. Ovaj put vam nem niš dubokoumnog pisala smijeh nego tak..malo…za igru…jer mi se iskreno ni neda… malo sam surfala po blogovima…i otkrila ova bedasta praznovjerja.. ali svejedno nemrem zdržat da vam ih ne prepišem…pa si vi to lepo stavite u mobitelchiche i tak svaki put kad potrefite…pogledajte kaj znači….i…. rastopite se od sreće…cerek
1: 1 slijedi ljubav
2: 2 srest cete se
3: 3 puno te voli
4: 4 nikad te nece zaboravit
5: 5 ozbiljno ce se zaljubit u tebe
6: 6 pomirit cete se
7: 7 vara te
8: 8 ljubomora
9: 9 nazvat ce te
10:10 netko te voli
11:11 plavokosi te voli
12:12 zeli sex s tobom
13:13 crnokosi te voli
14:14 zeli tvoj poljubac
15:15 zeli tvoj poljubac
16:16 nesto ce se zakomplicirati
17:17 poljubit cete se
18:18 voljet ces ga jako dugo
19:19 netko te voli
20:20 ceka te
21:21 svidas se onom na koga mislis
22:22 vidjet ces ga
23:23 predlozit ce ti spoj
24:24 voli tvoju naj frendicu
Ništa… idem… ja…sad…
E je……. Samo još želim poručit svom burazu Dariu i Vedranu da se lijepo provedu u vojsci, u koju idu 29.11. nek dojdu k sebi i nek se ne zdebljaju i nek se ne opijaju previše… Vidimo se na oproštajki (ali na Vedranovoj...Dario je imal svoju u 9.mjesecu kad si je nogu ftrgelnut)i!!!! Bomba…puknucu
Ajd… pozz svima!
wave



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.