MALA LIJENČINA (^_^)

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Moj(i) banner(i)


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




ARIGATOU GOZAIMAS TWINS =)


My Love :)


°˘°˘° Linkovi °˘°˘°

Blog.hr

Forum.hr

Monitor.hr

Twins banner:

Image Hosted by ImageShack.us


Yoruichi´s banner:

Image Hosted by ImageShack.us


TENA :)

HOTARU-CHAN

CHARA ;)

VISKA

ASKA :]

LENALEE

BLUE MARINE

LEE-KATE

BELL-CHAN

REY

AYUMI

DENIVA

ENMA-CHAN

ZEO

**EMI**

ShadoW

Mustard girl =)

Vampir€ Prince$$

Novosti iz Staroga Grada

ViPoF Ch@t =D

Kratak sadržaj za lektire naughty

2. stranica za lektire

Slobodna enciklopedija-wikipedia na hrvatskom (za plavuše :B )

Pomoć u vezi školovanja, ljubavnih jada, nesloge s roditeljima itd...svakako povirite i tu ;)

Youtube =)

Deviant art

Anime-that!

Mange

MAJNE KLAJNE AKAUNT :D ON Z DEVIANT ART :B

Tko je odgovoran za ovaj kupus??
Jedan višestanični organizam koji spada među kralješnjake a ima i čvor stanica koji zove mozgom! :)


Volim zidove,
razdvajaju me od budala:
zato sam sretan:
zidova je mnogo!



*mislim da život ima neku čar:
rodiš se nikakav,
ličiš na stvar i
tko zna hoćeš biti star...*



*svi smo mi u istom čamcu,
samo jedni veslaju a
drugi pecaju*



*svi mi griješimo,
neki više, neki stalno*



*samo smo jednom mladi
jer nas svijet ne bi podnio*



*griješiti je ljudski...
bacati krivnju na druge
još ljudskije...*



*živi kao da ti je svaki dan
poslijdnji i vidjet ćeš:
jednog ćeš dana biti
sasvim u pravu*



*da bi ostvario svoje snove
trebaš se najprije probuditi*



*RECEPT ZA DOBAR DAN*
pojedi ujutro živu žabu
i cijelog ti se dana neće
dogoditi ništa gore...



*jedino se iz nosa može
izvuči nešto a da poreznik
ne pruži šaku*



*BUDI LUKAV - OSTANI GLUP*



*samoubojstvo?
to je dobar znak samokritike...*



*mi smo oni na koje su nas
roditelji upozoravali*



! pušenje ti skračuje cigaretu !



*volim ljude ali ih teško nalazim*



*čuvajmo drveće-na njima
su živjeli naši preci*



JEDI GOVNA!!!
6 000 000 MUHA VALJDA
ZNAJU ŠTO RADE!



*izvrni hrpu govana na stol
pa ti muhe više neće smetati*



*svijet pripada budalama
jer su u većini*



*slom živaca je naslijedan
- dobivamo ga od vlastite djece*



*ne odgodi za sutra ono
što možeš odgoditi za prekosutra*



*pijem kako bi u alkoholu
utopio svoje brige...
ali one očito znaju plivati..*



*ako vam novac ne donosi
sreću - dajte ga meni*



* AKO IMAŠ GLISTE....
NISI SAM.... BWAHAHA *



*svinja je očit primjer
reinkarnacije:
danas je svinja, sutra je
šunka...*



*biraj: voliš li biti mrtav
pijan ili mrtav trijezan?*



*ŽIVOT JE OTVORENA
KNJIGA, NE ZATVARAJ
JE DOK JE NE PROČITAŠ
DO KRAJA*



* I love the love
and love loves me
but someone who I love
does not love me *



* ljudi su pokvarena rasa
prljava i zla i tko ljude
sluša uvijek nastrada*



* NIKAD NE GLEDAJ LIJEPOTU
KOJA BI TE ZAVELA,
VEĆ DUŠU KOJA BI TE VOLJELA,
JER LJUBAV JE KRATKA,
A MLADOST JOŠ I KRAĆA,
A ŠTO JEDNOM PROĐE
VIŠE SE NE VRAČA! *



* proljeće je...
pčele to rade...
leptiri to rade...
hoćemo li i mi to raditi?
...zaboravi...
ljudi ne lete...*



* VoLiM YouR EyEs,
ZaTo JeR Su VeRy NiCe,
MaLkiCe LooK At Me,
PoSLiJe TogA DoN´t ForGet me,
SrCe Mi TiKa-TaKa FoR YoU
BecAuSe I LoVe YoU ! *


(^_^)



Image Hosted by ImageShack.us



Ljudi koji su jednom davno visili na Vipovom chatu znat će me kao malu balavicu s nickname-om KELLY :)
Imam Facebook account, My Space također ali ga uopće ne koristim jer se u tome nisam snašla najbolje. Najviše koristim svoj msn koje je: *C E N S O R E D*. Uz ovaj blog vrijeme tu i tamo trošim na 3D chatu poznatom kao IMVU - zanimljiva stvarčica, kradu mi creditse. xD
Crtanje mi je zgodan hobi, no imam razdoblja kada ga zanemarujem. Zlostavljam kompjuter velikom količinom slika. Visim po internetu ponajviše radi kontakata i internetskog raja. Dalje ne želim pričat jer je lijepše za neke stvari kada ostanu nedovršene. :)

29.07.2009., srijeda

*lazy voice* Mozak van da skoči

Pozdravljam Vas voljenji i dragi mi ljudovi!

Moram reći da pišem sa svojeg laptopa :) Inaće koji nisu upućeni - nisam imala laptop prije; oliti NOV JE! ^,_,^

Da, da, da, baš je seksi ;D Toshibica malja~~ [ Toshiba Satellite Pro A300-21A ]
Uživam u wireless internetu i pišem novi post sa svog kreveta, mičem se minimalno, samo prsti tipkaju, glava ponegdje pogleda dole na tipkovnicu, a lijene oči prate slova na ekranu. :D
Eh, štaš, imam bolove u trbuhu pa se ne želim pomaknit...

Jučer ili prekjučer su mi pod ruke došle neke stare obiteljske slike pa sam se navukla ih gledat. Pregledala sam sve albume i slike u kutiji u kojoj su se nalazili... :) Sve je to pobudilo nekakve nove osjećaje u meni, moram priznat. Dijelom su veselog karaktera, a dijelom ima i razočaranja iako u manjoj količini - ne da mi se bit depresivna. xP

Svakog ponedjeljka ovdje je ribarska večer - s time su našli načina da im sezona ne propadne. Ta feštanja ponedjeljkom će trajat sve do Sv. Roka koji je ujedno zaštitnik našeg grada. Dan završava velikim slavljem i vatrometom. Jučer je bila ribarska večer pošto je u ponedjeljak bio dan žalosti zbog nesreće ):
Hotaru je sada s Twins, Yoruichi i samnom ovdje pa zajedno provodimo vrijeme vani. Mogu reči da uopće nije loše. Svakako, meni nije dosadno. ^_^ Družim se. Seka mi je otišla natrag u Split da riješi još neke stvari vezane za faks. Kreće već na 5. godinu faksa (po bolonji). Ispalit će na živce xD više nije sigurna da li je taj faks ono što je ona htjela, a mama se nada da ćemo na kraju obe završit stomatologiju i nastavit njezin posao ovdje na otoku. XD omg.
Ne znam baš koliko je to ono čime bi se voljela bavit. :s
Doista ne znam što ću u bliskoj budućnosti raditi... Nadam se nekakvom prosvijetljenju xP

Sutra bi mogli Twins, Yoruichi, Hotaru i ja u Split do Niki i pogledat kakav film u kinu.
O, da, opet sam se nekako zainteresirala za mange. Ponovno sam pročitala Bitter Virgin i skinula si cijelu mangu na laptop (planiram prepržit na CD), zatim sam pročitala Absolute Boyfriend koja me totalno izludila emocijama - 4xplakala, smijala se, usrala se, paničarila xD *psihijatrija* .... mislim da ipak nije toliko kvalitetna manga a svidila mi se :P Totalna je sapunica-ljubić i još ima SF komponenti! Geez~
Osim toga pročitala sam 3 lektire, čitam Zagorkinu knjigu "Kamen na cesti" i još mangu Girls Saurus (ista autorica Bitter Virgin mange)... i valjda još neke mange... stalno nešto prčkam... :s

Molim VAS, ako itko zna neku stranicu gdje mogu downloadat cijele Chaptere mangi (a ne sliku po sliku), neka mi se javi ovdije u komentarima!!! D:
Phwueseeee~!
I`d be thankfull :<

So, anyways, see you next time and have great holidays! ^_^
- 15:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>