majklouđejkurfa

ponedjeljak, 16.04.2007.

U joj joj,....ja sam vam sretna danas,....neznam zbog cega,puca me neka pozitiva,....u nedelju nam je corka plakala,... zbog nekog tipa koji je umreo,...od leukemije ja mislim,....plakala je i plakala i niko je nije uspio smirit,...pokusala se izrezat no kako ona kaze nije imala muda,... mislim da ju je ubiti smirila martina,....drago mi je,....cura je ful ok,...svidjaju mi se njezina razmisljanja,...al nives neznam,...prestrasila sam je se rekla je da se pokusala bacit pod auto u sub i da ju je mrcina spasio jer ju je skoro tip kojoj je izletila pred auto skoro izmlatio,...neznam i ja sam se prije pokusala tako rec ubit i puno sam puta razmisljala o tome al kolko god je zivot sranje i kolko god ja patim u ovom jebenom i usranom zivotu nije vrijedno da ljudi koji me vole ostanu bez mene,....nije u redu mogu zahvalit da imam dvije ruke da imam dvije noge da gledam da cujem,...da imam kucu,...da imam sta za jest,...da imam sta za obuc,...pa zamislite kolko ljudi to sve nema il neke od tih stvari,...to je strasno,...neznam,...nebi da to neko shvati krivo i to nije tolko lose,....mislim da je ona u drepessiji,...pocela mi je srat kad je bila u soku u ned da se cijela nasa ekipa non stop svadja i da ona nemoze to trpit,...pa koja ekipa se ne svadja,... neznam ako se ljudi nebi svadjali nebi se ni volili,...najsladja je ljubav poslje svadje jer se ljudi sa svadjom jos vise upoznaju i zavole,....ljudi se svadjaju jer nisu isti,....neznam proci ce meni takvo razmisljanje al neznam u neku ruku me razocaala,....al joj sad u ovom trenutku zelim bit podrska i nista drugo,...zeljela bi da i ona voli mene kolko ja nju i sve ostale al to je nemoguce,...
I tako,....suzi i tombi su prekinuli u sub,...pa su oped bili takorec oped skupa i sad su se pomirili al je tombi jos ljut na suzi,...suzi mi je ok,...ne poznam je jos dovoljno dobro da nesto kazem o njoj,...kako je sad ona mi je super,...no brine mene tombi,... jucer sam se cijeli dan dopisivala snjim,on je u slavoniji,...reko mi je da mu je ljepo tamo da uci meditirat,...da radi u stolariji i da ima frendove,....i ful mi je drago sta m nije bas tolko lose,...brine me to sta mi je reko da sam najbolja cura na svijetu,to se poradzumijeva naravno kao frendica,...koja bedara,...neugodno mi je kad mi tako nesto kaze uvijek se bojim da se neko ne razocara u mene,...pogotovo ljudi koji me poznaju i skojima sam imala dosta vremena...i danas mi je poslao poruku da je shvatio da mu znacim vise od suzy,....to mi je jos veca bedara,....i poslje da mu najvise znacim jer ga uvijek kuzim,...duplo veca bedara,....znam da on misli sve frendovski al sta cu ja sa suzy,...cura mi je stvarno super i nezelim je izgubit kao frendicu,...i ja volim tombija ipak je on bio moja best frendica,.... na neku ruku ga ful dobro poznam i prosli smo i svadje i nezaboravne trenutke kao kad smo imali istu halu sa ogromnim crvom,i takve gluposti,…ajme bas smo se parali,…a u neku ruku neznam sta sad misli,…
Uglavnom,….ja i tomby smo morali bit skupa pa nismo ja sam se razijasnanila da je on meni samo frend a i on tako misli al neznam brijem da je mislio nesto drugo al se usrao i sad nesto fantazira,.
Ova sub mi nije bas nesto bila,…imala sam osijecaj da me se zele samo rijesit i to su i uspijele,…pokupila sam se doma jer mi je jednostavno bilo pre dosadno,…
Danas sam bila na caju sninom i dobila sam cajnik i salicu i med i sve,…i pocela sam skupljat one listice od caja,…sad sam amater al cu postat pravi maher u cajevima,…vidijet cete,…
Kad sam bolesna volim pit caji,…a caji mi je drazi od kave,…volim i ledeni caji,…a najdrazi mi je caj od borovnice,….
I danas prvi dan bio je ok,…markirala sam engleski i nije me skuzila,….pa smo isli zadnje dva sata na trsat crtat neke ograde s biljkama,….i dosla doma pospremila smobu porucala i sad cagam,…
I tako evo vama moje remek dijelo,…svaki lik je jedna osoba koju ja znam pa vi decifrirajte,…puffa


Image Hosted by ImageShack.usolim

- 17:23 - zapali pljugu (1) - zagasi pljugu - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Image Hosted by ImageShack.us

    STVARI SE POLAKO VRACAJU NA MJESTO
    OVAKO NESTO SE NE DOGAĐA CESTO
    PREMDA
    PRIZNAJEM PONEKAD PRETJERAM
    I NEKUD OTPLOVIM SAM
    I TAD SLIKE IZBLJEDE SVE
    I TAD ZATVARAM SE U SEBE
    I TAD TI SI MI POTREBNA
    KAZALJKE I DALJE KRUGOVE CRTAJU
    UMJESTO ZVJEZDA KISNE KAPI NA GRAD PADAJU
    PRAZNO MJESTO U MOM KREVETU SJECAME
    DA BILA SI TU
    KO ZNA KUDA SI OTISLA
    KO ZNA ZBOG CEGA SE NE VRACAS
    KO ZNA SVE PISE U ZVIJEZDAMA
    VEC JUCER POLJUPCIMA MI SMO SE BORILI
    I DODIROM SMO JEDNOM DRUGOM TAJNE OTKRIVALI
    STO SE DOGODILO GDJE JE TA KAP
    STO JE PRELILA CASU STO TE NATJERALA DA ODNESES
    SVE STO SAM VOLIO
    A TEBE SAM VOLIO
    SVE STO SAM SANJAO
    A TEBE SAM SANJAO
    MA ZAR SAM POGRIJESIO STO SAM SE SMIJAO
    KAD SU MI GOVORILI DA SVE SU ZENE KURVE
    KAD BI ZAUVJEK ZASPAO OVAJ GRAD
    KAO U BAJCI PREKRIVEN TRNJEM I TRAVAMA
    SVE DOK SE TI NE VRATIS A VRATICES SE ZNAM I
    SVE DOK TVOJA RUKA NE DOTAKNE MOJ DLAN
    DOK ME NE POLJUBIS DOK ME NE ZAGRLIS DOK ME
    NE ZAGRIJE TVOJ DAH smokin

    Tu noc kad si se udavala
    Nitko nezna zasto si plakala
    Dali radi tamijana
    Ili starih uspomena
    Tu noc kad si se udavala
    Nitko nezna zasto si plakala
    Ili ti je kroz glavu proslo sve

    Tu noc kad si se udavala
    Mene pijanog su odnijeli
    Moj prijatelji vijerni psi
    Do jutra me tijesili
    Da ima miljun
    Kao sto si ti
    I da cu te preboljeti
    Tu noc kad si se udavala
    Meni kroz glavu proslo je sve

    Tu noc kad si se udavala
    Nitko nezna zasto si plakala
    Dali radi tamijana
    Ili starih uspomena
    Tu noc kad si se udavala
    Nitko nezna zasto si plakala
    Ili ti kroz glavu proslo sve

    Pstoji neki drugi svijetovi
    Za nas bi bili rajski cvijetovi
    A samo da si htijel apobijeci
    Ovako stisni zube
    I ne placi
    Tu noc kad si se udavala
    Meni kroz glavu proslo je…


    Kako si ti SLATKO bice!
    Kako mi je drago sta sam
    sa tobom proveo toliko sretnih
    i tuznih trenutaka!
    I niti jedan od njih
    nebi volio izbrisat
    i samo da ti kazem
    da ti ZAHVALJUJEM
    sta si mi jedan dijelic
    moga zivota uljepsala!
    Znaj da te nikada
    necu ZABORAVIT!!!!
    Sretno u daljem zivotu
    i ne zaboravi da sam ja
    ta osoba koja te voli
    i kojoj mozes sve reci
    sta ti smeta ili povjeriti
    se o nekom decku koji
    ti se svidja i o mengi!
    PPUUSSAA…

    to mi je kale bio
    poslao pred pun kurac
    i to mi je naljepsa
    poruka koju sam
    ikad dobila


    Iz tvoje sam kolijevke Rijeko
    otplovio negdje daleko,
    al uvijek si bio i ostao grade
    Cežnja u srcu mom...
    ... ja sam u tvojoj
    ti u mojoj duši
    Rijeko jer moj si dom !

    Najdraža Rijeko otvori njedra
    vracam se tebi primi mi jedra
    voljeni grade za tebe dišem
    najljepšu pjesmu srcem ti pišem !

    Najdraža Rijeko pružam ti ruku
    spustit cu sidro u tvoju luku
    voljeni grade otvori vrata
    da pogledam Kvarner sa vrha Trsata !

    Mladost je htjela daljine
    Luke bez tvoje topline
    al uvijek si bio i ostao grade
    Cežnja u srcu mom...
    ... ja sam u tvojoj
    ti u mojoj duši
    Rijeko jer moj si dom !

    Fiume, hej, hej !
    Ale... ale... ale, ale, a Fiume
    Ale... ale... ale, ale, a Fiume

    Mi smo Armada i mi smo sami protiv svih
    Mi smo iz grada kroz koji Rjecina prolazi
    Mi smo ko nevera, ko nevera sa Kvarnera
    Mi smo grupa cijela i naša krv je plavo - bijela !!!

    Ale... ale... ale, ale, a Fiume
    Ale... ale... ale, ale, a Fiume

    Mi volimo Rijeku plavo bijele boje
    I mi volimo Rijeku kao oci svoje
    Plavo bijela najljepša je boja
    To je, to je boja majstora sa mora !!!

    Ale... ale... ale, ale, a Fiume
    Ale... ale... ale, ale, a Fiume

    S dlana Boga pali smo
    Ovo nije svijet za nas
    U životu prolazi samo vjeran pas
    Nema zakona jaceg od nas
    Hej tata, oprosti mi
    Nocas se cijeli grad pali
    Gore uz Rijeku
    Palit cu vatre, otopiti led

    Rijeka, ajmo, u jednu pjesmu zajedno svi
    Rijeka, ajmo, Rijeka !

    Mi se veselimo
    I onome što imamo
    Ima li nešto da nas pokrene
    Pjesma je jaca od svake istine
    Veseli narode, cekaju nas konjaci
    Bombe i bonboni eksplodirat ce ovu noc!!
    1 2 3 4 Rijeko proli se po meni
    1 2 3 4 Rijeko proli se po meni

    Rijeka, ajmo, u jednu pjesmu zajedno svi
    Rijeka, Fiume, Rijeka !!!

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    JOJ STO VOLIM RIJEKU ZA NJU DAJEM SVE
    O MOJA RIJEKO VODI NAS DO POBIJEDE...

    layout for myspace

    layout for myspace



    PUFFA

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    JOS JEDNA PUFFA

    layout for myspace

    layout for myspace



    PA EVO JOS JEDNA PUFFA

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    ZALJUBLJENA SAM

    layout for myspace

    layout for myspace



    GRRRR,JA SAM VRAG

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    ZAJEB

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    BLJAK

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    JOJ,SMRC

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    MALO SAM POPILA

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    ZBUNJENA SAM I LJUTA

    evo nesto o meni
    DA SE PRVO OPISEM
    IMAM KRATKU SMEDJU KOSU SA IZA DUGIM REPICEM
    TAMNO ZELENE OCI
    MALI PRCASTI NOS
    NORMALNE USNE
    TANKE NOGE
    PRILICNO DOBAR PAK
    SKEMBICA
    VEIKE SISE
    I... NEZNAM STA JOS
    VESELA SAM OSOBA
    PLACEM JEDINO KAD SE NAZIVCIRAM
    TVRDOGLAVA SAM KO KAMEN
    VOLIM VESELE BOJE
    VOLIM ZIVOTINJE I IMAM PSA,GOLDEN RETRIVERA I MOJU TEHNO VJEVERICU
    OBOZAVAM DUGU
    SLUSAM SVE POMALO OSIM GLUPIH DEBILNIH NARODJAKA
    SAD SE UFURAVAM U HC,techno,trance,house
    HIPERAKTIVNA SAM
    VOLIM I DECKE I CURE
    NAVIJAM ZA RIJEKU I PRVA UTAKMICA MI JE BILA SA SEDAM GOD
    TRENIRAM KICKBOXING VEC SEDAM GOD
    PUSIM,PUSIM,PUSIM,PIJEM
    OBOZAVAM AUTE I MOTORE
    NE VIDI SE PO MENI AL SAM DOSTA SRAMEZLJIVA
    HEHE I TO BI BILO TO partypartyparty
    zujozujozujozujozujozujozujozujo


    Najdraža Rijeko

    Iz tvoje sam kolijevke, Rijeko, otplovio negdje daleko.

    Al' uvijek si bio i ostao, grade, čežnja u srcu mom, ja sam u tvojoj, ti u mojoj duši, Rijeko, jer moj si dom.

    Najdraža Rijeko, otvori njedra, vraćam se tebi, primi mi jedra.

    Voljeni grade, otvori vrata, da pogledam Kvarner sa vrha Trsata.

    Najdraža Rijeko, pružam ti ruku, spustit ću sidro u tvoju luku.

    Voljeni grade, za tebe dišem, najljepšu pjesmu srcem ti pišem.

    Mladost je htjela daljine, luke bez tvoje topline

    Al' uvijek si bio i ostao, grade, čežnja u srcu mom,

    ja sam u tvojoj, ti u mojoj duši, Rijeko, jer moj si dom.

    Najdraža Rijeko, otvori njedra, vraćam se tebi, primi mi jedra.

    Voljeni grade, otvori vrata, da pogledam Kvarner sa vrha Trsata.

    Najdraža Rijeko, pružam ti ruku, spustit ću sidro u tvoju luku.

    Voljeni grade, za tebe dišem, najljepšu pjesmu srcem ti pišem.

    Rijeko dome moj.

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    burninmadburninmadburninmad



Linkovi