.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (10)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svasta

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

kliknite na ovu sliku......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

OVO JE NESTO O NAMA................

Ja sam...............
Maja.
iz...............
Mackovca.
volim.........
jednog decka, mamu i tatu,
macke, brata i sestru.
ne volim............
jednog decka,lazi,
i pricanje bez stanke,
imam.........
10 godina i 24 mjeseca
odnosno 12,5 godina


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Ja sam.....................
Ivana.
iz...............
Mackovca.
volim..........
jednog decka, mamu i tatu,
macke, psa i malog bracu (9 god.)
ne volim...............
cerekanje bez razloga itd.
imam.............
12 godina


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


četvrtak, 25.09.2008.

Boooooooooooook

evo danas sam vam stavila spota od rihanne S.O.S. bas dobra pjesma...
drugi tjedan je na redu neki drugi spot, vidim da nista od komentara
ali dobro bute vi to nadoknadili

- 16:35 - Comment To Me... (4) - Print... - #


nedjelja, 21.09.2008.

pozdrav

wavesretanej ljudowwwwwwwi
zakaj nista nepisete potrebni su nam wasi komentari kako bi uljepsale blog.
I tak... Owaj tjedan je maju tak bolelo grlo ka je ne mogla niti goworiti. pa zamislite si wi to. pijem nekse narancaste tablete. uzasne su i welike.
i kaj da wam jos napisem. ve dok pisem owoga posta se nesci zmislil na mene jer stucam. hahahaha mahwavethumbupwink
dalje posjecujte nasega bloga (ak ste ga opce posjeciwali) i komentirajte nam whewhewhewhewhewhe

- 14:53 - Comment To Me... (1) - Print... - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.