Pčelica maja!!!!!

subota, 29.10.2005.

Bakice Lujzika, poćivaj u miru!

Hi svima! Sori što me nije dugo bilo. Kao šte ste mogli vidit u naslovu 5.9. umrla je moja bakica Lujza. Kako smo mi dosta ono bash ful konzervativna obitelj, ja sam se na 40 dana odrekla kompa i 1 godinu ću nositi crno (ono, ful sam u bleku, i obleka mi super stoji! loooodo!). Moja stara se odrekla cigareta u sjećanje na baku. Znam da nekima ovo izgleda smiješno, al mi smo taka obitelj. Čak svaku nedjelju idemo u church i ispovijedamo se, krazy!!!!

Da vam napišem kratko o mojoj baki. Bila je to najbolja osoba koju sam znala u cijelom životu. Zvala se Lujza, al svi su je zvali Lujzika, Bakica ili Sanja. Otkad je umro deda Pajo, živila je sama u ćepinu, a mi smo dolazili kad god smo mogli. Kad mi glupi starci nisu dali jednom da izađem van ja sam pobjegla kod bakice u ćepin. Loooodoooo, ono adventure! Baka nije dva dana starcima rekla di sam, a ovi kriplovi se uzjebali i zvali murju! Ono, sooo not kewl!!!! Eto samo da vidite kakva je baka bila.
E, da u subotu sljedeću bi proslavila 89 rođ. Al neče.

A sad na veselije teme!!!!! Ono u školi je zakon. Darinko je zapalio miša u učionici i sve je smrdilo po lešu dva dana, dok ga nisu maknili i očistili. Looodo.

Dosta za sada! Sljedeći put pisat ću vam o modi (yessss!) i postat vam neke slike.

Moja pitanja

1. Jeste čuli šta je bilo s nekim frajerom iz matematičke u sarajevu ili beogradu??? Strašno.
2. ako ima neko iz matematićke molila bi ga da ovo komentira i dala bi ,u meil i broj moba da se dopisujemo da mi kaže nešt više!!!
To je glavna trač tema!!!

Pooooooooooosa svima!!!! Sve vas volim... manje-više.

- 00:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Život jedne sedamnaestogodišnje Osječanke i Medicinske škole!

Linkovi

Moje sličice!

  • Ja na Hvaru ove godine!!! Bilo je ludo!!!

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Španjolska, prošla godina sa starcima, al bilo je odlično!!! Onak mogla sam pit svaki dan!!!!

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us