Pčelica maja!!!!!

petak, 26.08.2005.

Hi svima!!!

Sori što me nije dugo bilo, otišla sam još jednom 5 dana na more s frendicom!!! Bilo je loodo, cijeli dan smo bile na plaži, a naveče smo tulumarili od sumraka do zore! Ko u onom filmu, samo bez vampira hahaha! Vidili smo pekaru di kruh možete kupit i na crno. Na moru (Dubrovnik) sam si kupila jedne clatke male Pol end Šark japanke po 940 kn, Versači tangice po 500 kn i Sliver kratke hlačice po 1300 kn! Još sam i dobro prošla s tim hlačicama jel Sliver ne možete nabavit ispod 2,5 milje! Vidila sam i Aksam Sag majicu, al bila mi je preskupa!! Tati sam kupila Punisher sat (750 kn), a mami metalnu Punisher pljosku (450 kn)!

I pitanja...... pliz odgovorite....

1. koji je vama omiljeni kreator, firma za odjeću?
2.od koje firme imate najviše odjeće?
3. koja vam je omiljena marka patika i cipela???

Plizzzzz.... odgovorite!!!!
Danas ne mogu, jel idem kod frendice, al u nedjelju ću posjetit blogove mojih prijetelja:

buzzy
subo
lucia
dark_zuban
jahačica
super_zvjezdana

- 18:40 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Život jedne sedamnaestogodišnje Osječanke i Medicinske škole!

Linkovi

Moje sličice!

  • Ja na Hvaru ove godine!!! Bilo je ludo!!!

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Španjolska, prošla godina sa starcima, al bilo je odlično!!! Onak mogla sam pit svaki dan!!!!

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us