BHAGAVAD GITA - Majet na putu od žutih cigli - Blog.hr

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Website Counters

online


JA:
ja.majet@gmail.com

BRZI KONTAKT - Šta mislite o blogu?








STA SLUSAM?































Majet na putu od žutih cigli

nedjelja, 03.08.2008.

BHAGAVAD GITA

"Kada su ovo shvatili, mudraci koji su tražili oslobođenje, od pradavnih vremena, izvodili su dobra djela. Zbog toga i ti djeluj ispravno, kao što su to činili preci prošlih vremena."
(The Bhagavad Gita IV:15)

"Nikakvo oružje ne može sasjeći dušu. Vatra je ne može spaliti, voda smočiti, ni vjetar isušiti. Ta osobna duša ne može se slomiti, rastopiti, spaliti ili isušiti. Vječna je, svuda prisutna, nepromjenjiva, nepokretna i vječno ista".
(Bhagavad Gita 2:23-24)

"Približio mi se čovjek na bilo kakav način, ja mu kažem: dobrodošao; svi putevi ljudski su moji putevi"

Onaj čija su djela rasterećena oblikovanjem želje
čija je aktivnost spaljena vatrom mudrosti,
naziva se Mudracom duhovnog znanja.
Napustivši svaku povezanost s rezultatima
djelovanja, uvijek zadovoljan, ni u čemu ne traži utočište.
Premda djeluje, on ne radi ništa.
Oslobođen želja i misli koje nadziru Bit,
napustivši svaku vezanost, provodeći djelovanje
svojim tijelom, on ne čini grijeh.
Zadovoljan sa svime što prima, oslobođen
suprotnosti, bez zavisti i zlobe, zadržan
u ravnoteži i u uspjehu,
i u neuspjehu, on djeluje ali nije vezan.
Jer, ne vežući se, skladan, mislima koje su
utemeljene u mudrosti, njegov rad, žrtve,
sva njegova djela su rasplinuta.
(Bhagavad gita, IV, 19-23.)

- 13:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (80)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Ljudi ce reci : "Lud je".
Ili : "Zivi u svom svijetu".
Ili pak : "Kako se moze uzdati u nesto sto nema logicnog opravdanja?"
A Ratnik zna da je intuicija Bozja abeceda. Zato nastavlja osluskivati vjetar i razgovarati sa zvijezdama.
Ratnik Svjetlosti zna da se neki trenuci u zivotu ponavljaju. Zatice se cesto u situacijama sa kakvima se vec suocavao; tada zapadne u malodusje, misleci da uopste nije napredovao, jer iznova nailazi na iste teskoce.
"To sam vec prosao", zali se svom srcu.
"Doista, prosao si", odvraca mu srce. "Ali nisi nadišao."


Fugit irreparabile tempus!

Besame Mucho - Click here for the most popular videos

Noću

Noću,
dok ti spavaš
moje srce bdije nad tobom
tebi se ništa,
ništa ne smije dogoditi
toliko, toliko te volim
jedino,
jedino s tobom
mogao bih bih plakati
mogao bih se smijati
opraštati i razumjeti
vjeruj mi,
toliko, toliko te volim
od juče tek si tu, i o tebi malo znam
al mogu život svoj da ti dam
uz mene nađi mir, nikad sumnju, nikad bol
moja ljubav biće zalog za to
mila,
poklanjam ti
svaki dan svog života
kada se moj san ostvari
i ti ćeš kao i ja biti sretna
toliko, toliko te ljubim.

Rade Šerbedžija



Ne bira se ljubav...

Ne bira se ljubav
kao ni smrt.

Sve je u knjigama
duboko pod morem
zapisano.

Jezikom neznanim nama,
nebesnim pismenima.

Niti se oduprijeti mozes
niti preskociti dan.

Kao sto ne mozes
tudji san usniti
niti okom drugim
vidjeti.

Volio bih da nisi ti
ona koju u ovom casu
volim.

Pero Zubac



T R A G

Zelim;
da posle snova
ne ostane trag moj na
tvom telu.
Da poneses od mene samo
tugu i svilu belu
i miris blag...

puteva zasutih liscem
svelim
sa jablanova.

Miloš Crnjanski