Majet na putu od žutih cigli

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Website Counters

online


JA:
ja.majet@gmail.com

BRZI KONTAKT - Šta mislite o blogu?








STA SLUSAM?































Majet na putu od žutih cigli

srijeda, 19.09.2007.

Tišini

Savila sam se uz tebe Šutnjo.
Kolutovi dima nisu tiše rasplinuti od želja mojih i oko cvijeta nije udaljenije u svojim mislima od ovoga što mi je ostalo u srcu.
Pođi i reci previjanjem jednog kolobara dima onome ili nekome da mene više nema, jesmo li složne ti i ja?
Pođi tihom pantomimom smrti i strasti i dojavi mu da sam bila željna života, željna čara i poljubaca, i da smo se tiho našle ti i ja.
Reci mu da smo dobrodošle jedna drugoj, ja da nestajem, a ti da se nadvijaš nad mene u našem šutljivom zaboravljanju zemlje. Čega god je bilo, ne sjećam se.
Izađi i okrenutim rukama dočekaj kapljice kiše, kada gusto padaju u maju s neba, i sipaj ih meni na čelo, jer ne znam više da plačem, toliko je bespomoćna bol moja...

Dora Pfanova


- 16:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ona:

Pupaju ruke drveća pod mojim prozorom

i pred mojim očima šuma u džunglu prerasta.

Ptice u mojoj duši gube se u zelenim snovima bilja.

A ja te čekam.

I prolazim pokraj tebe, a tebe kraj mene nema.

I smiješim se tvome licu, a njega

niz rijeku, odniješe drugi koje te vole manje od mene.

I osjećam tvoj dah tu, tik do moga vrata

i ruke tvoje izgubljene u mojoj kosi.

Tad kriknu ptica u kavezu trepavica

i oči se trgnu, uplaše od krika.

I vidim - kiše proljetne na usnama,

vjetar u kosi zapleten,

i vidim, zalud mi čežnja kad ti kraj mene

zagrljen s tamom niz cestu ode...

- 14:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 18.09.2007.

On:

Da....
A trebalo bi spavati..Ko moze, spava....Ko ne, ostace da cita.
Uvijek je jedno i samo jedno pitanje: Zasto se vezati, cemu uzaludni trzaji kad su sve ljubavi tuzne????

I zasto sam na kraju sam...? Ma zato sto mirno zivim, nista me ne talasa i ne boli me niko..... Probah evo i uvjerih se. Ma nije ljubav za mene. Definitivno nije!
Noc kakvu god ti ja pozelio, bit ce tvoja noc bebo!
A moja, lahka ne sigurno....


- 14:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ona:

Pomislih da moze biti i drugacije... da sretne ljubavi postoje....... Cak mi se svidjelo to talasanje, taj divni nemir i moja luda glava u oblacima. Pomislih na ljubav kao na nevidljivu nit ciji sam jedan kraj drzala ja, a drugi si, s osmijehom, odlucio ostaviti negdje na svom reveru.
Nije bilo tako.

Drzeci svoj kraj te tanane, zlataste svile ostadoh sinoc, po oluji, sama u ljuski oraha zabijajuci nokte u dlanove dok ne prokrvarise...
Zaplakah od bola.

I nisu mi suze potekle niz obraze, nego se sljevaše u moje srce zeleci ga utopiti.

Da ga bar mogu utopiti, da ga bar mogu prebojiti u crno ne bi li svoju žalost konacno shvatilo ozbiljno.... To jebeno, glupo srce od koga nikad nikakva dobra.

.................

Da bar pada kisa, da suze mogu pripisati oblacima.....


Spavaj mirno ljubavi moja....

- 00:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.09.2007.

"Mozda ponekad treba biti slab...

...i pustiti srce da prkosi razumu.
Pustiti ga da zatreperi... da se osjeti zivim...
I znas koje su posljedice... znas da ces pasti. Ali kada jednom naucis padati, i kada si spreman na taj pad, prodjes bez tezih ozljeda. Mozda pokoja modrica ostane ali ustanes i nastavis dalje.
I nakon sto si dozvolis tu slabost, kao da si jaci... kao da si na trenutak potonuo na dno i zatim se odgurnuo nogama i isplivao... i na povrsini se razveselis zraku koji udahnes i suncu koje te obasja... i sve kao da ozivi..."

- 14:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Milano, 8. juna 1796.

Žozefina,

Trebalo je da 5. otputuješ iz Pariza. Trebalo je da pođeš 11. Nisi krenula ni 12....

Duša mi se bila pripremila na radost. Sad je puna bola. Svi su mi glasnici stizali bez tvojih pisama... I kad mi napišeš koju riječ, u tvom stilu, nema nikada dubokih osjećanja. Voljela si me zbog površnog hira. Već osjećaš kako bi bilo smiješno da ti zbog njega stane srce.

Čini mi se da si već izabrala i znaš kome da se obratiš da me zamijeni. Želim ti sreću, ako se do nje može doći nepostojanošću. Ne kažem podmuklošću...

Nikad me nisi voljela...

Zatvaram se u svoju dušu. Potiskujem osjećanje koje me nije dostojno. Pa, ako mi ni slava nije dosta za sreću, ona u besmrtnost unosi nešto od smrtnog...

Moja je nesreća u tome što sam te malo poznavao, a tvoja što si o meni sudila kao o ljudima oko sebe. Moje srce ne zna za osrednja osjećanja... Ono je sebi zabranilo ljubav. Ti si ga nadahnula bezgraničnom strašću, pijanstvom koje ga ponižava. Na tebe sam u duši mislio prije nego na cijelu Prirodu. Tvoj je hir za mene bio sveti zakon.

Ti si lijepa i dražesna. Lice ti je slika nežive, nebeske duše. Sve sam na tebi obožavao. Sve mi se sviđalo, čak i sjećanje na tvoje poroke i na mučan prizor dvije nedjelje prije našeg vjenčanja. Vrllina je za mene bila ono što ti činiš, a čast ono što ti se sviđa. Slava mi je srcu bila privlačna samo zato što je tebi prijala i laskala tvom samoljublju. Uvijek mi je u srcu bila tvoja slika. O čemu god sam razmišljao, gledao bih je i ljubio. A, ti šest mjeseci nisi izvadila moju sliku. Ništa mi nije promaklo. Ako bih nastavio, volio bih samo tebe. A jedino takvu ulogu ne mogu prihvatiti.

Žozefina, ti bi običnijeg čovjeka učinila srećnim. Mene si učinila nesrećnim. Osjetio sam to kad si mi obuzimala dušu, kad je tvoja duša iz dana u dan ovladavala svim moji osjećanjima.

Okrutnice! Zašto si dala da se nadam osjećanju kojeg u tebi nije bilo? Ali, prigovor nije dostojan mene. Nikad nisam vjerovao u sreću...

Smrt kruži neprestano oko mene... Vrijedi li život napora da se načini toliko graje?

Zbogom, Žozefina, ostani u Parizu, ne piši mi više i poštuj bar moje utočište. Hiljadu bodeža razdire mi srce. Nemoj ih još više zabadati.

Zbogom, srećo moja, živote moj, sve što je moje bilo na svijetu.



Bonaparta

- 13:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Najkraća pjesma

Ptica što pjeva u mojoj glavi
I ponavlja mi da te ljubim
I ponavlja mi da me ljubiš
Ptica što jedno isto ruje
Sutra ujutro ubit cu je.

Jacques Prévert

- 13:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 05.09.2007.

Iscjeljenje mislima

Jedna prijateljica juce e-majlirala mi je sljedeci tekst. Kada bismo se svi bar 10% napisanog pridržavali u svakodnevnoom životu vjerujem da bismo bili srećniji i zadovoljniji.


v Kada poklanjamo pažnju i fokusiramo naše misli na nešto što ne volimo, što nam se ne dopada, kada se borimo protiv negativnih stvari, upravo te neželjne stvari magnetski privlačimo i one nam se dešavaju u životu.

v Sve što se u životu postigne bez radosti, nema nikakvu vrijednost. Nije važan cilj sam po sebi. Cilj je biti radostan dok se ide ka cilju. Zamišljajte samo onu stvarnost i one događaje koji vam prijaju.

v Ako vas pokreće na akciju neka vaša misao koja u vama izaziva priajtne osjećaje, znači da ste na dobrom putu, to treba da radite. Ako nemate prijatan osjećaj, nemojte da prisiljavate sebe da to radite.

v Ako vam je neko simpatičan, ali vas nervira to što vas laže, obratite pažnju, jer ljudi često lažu iz dobrih namjera, da vas zaštite ili slično. Nije dobro po svaku cijenu insistirati na iskrenosti, ona sama po sebi ne donosi obavezno pozitivan i prijatan krajnji rezultat.

v Svaka želja se ostvaruje, pod uslovom da ste opušteni kako biste mogli da dopustite da se desi.

v Slobodni ste i srećni u onolikom stepenu koliko zaista vjerujete u slobodu i sreću. Vaša sloboda i sreća zavise isključivo od vas.

v Vi sami kreirate vaš život. Više se radujte, smijte, zabavljajte, družite se sa ljudima koji su zabavni, opušteni, koji vas zabavljaju. Idite na mjesta koja su vam prijatna. Uvijek primjećujte i tražite samo pozitivne stvari. Budite radoznali. Ako imate pozitivne emocije, znači da su vaše vibracije pozitivne, a one su pozitivne jer su vaše misli bile pozitivne.

v Ukoliko želite da se u vašem životu dešavaju prijatne stvari, prvo provjerite da li je većina vaših misli prijatna.

v Na svijetu postoji bezbroj religija. Samo gubite svoje dragocjeno vrijeme kada osuđujete neku religiju.Treba da razmišljate o svojoj ličnoj sreći umjesto toga.

v Što prije treba da shvatite da je za vas najvažnije da vi lično budete srećni. Vi najbolje znate i osjećate šta vas lično čini srećnim.

v Niko ne može da vam učini nepravdu.Sve što vam se desilo, vi ste to sami sebi iskreirali vlastitim mislima. Vaše vibracije su to iskreirale. Prosta matematika.

v Svako osjeća, misli i radi sa vlastitim sistemom vrednovanja, u skladu sa sopstvenim vibracijama.

v Uvijek izaberite da obraćete pažnju i da je što duže zadržite na pozitivnim stranama stvari, ljudi, događaja...., pa će vam se i dešavati lijepe stvari. I obrnuto.

v Ne treba da brinete ako ste u društvu osobe ili osoba čije vibracije nisu pozitivne. Dovoljno je da vaše vibracije budu pozitivne jer je pozitivna vibracija dominantna. Nemoguće je kontrolisati tuđe vibracije, samo svoje sopstvene. A kada su vaše vibracije pozitivne, onda sve oko vas postane pozitivno.

v Uvijek uživajte u onome čime se u tom trenutku bavite, ma koja aktivnost da je u pitanju. Nije važno šta trenutno radite, važno je da to radite sa potpunom pažnjom i sa radošću. Na taj način vi kreirate svoju budućnost u divnim bojama.

v Vaša sreća u sadašnjem trenutku zavisi od toga da li baš sada vi birate da mislite pozitivno ili ne.Nije važno da li imate ili nemate novac, itd. U tom ternutku. To kako da ste odabrali da se osjećate u sadašnjem trenutku govori o tome u kolikoj mjeri dopuštate svom prirodnom unutrašnjem biću da slobodno vibrira i da vi budete ono što zaista jeste.

v Nikoga nikada ne srećete slučajno, vi ga privlačite u vaš život uvijek iz nekog određenog razloga pomoću zakona privlačnosti. Vaše sopstvene vibracije su privukle baš te određene osobe u vaš život. Zato uvijek treba da volite baš sve osobe koje na bilo koji način naiđu u vaš život. Vi ste ih privukli.

v Jedini način da nekoj osobi pomognete je da sve vaše misli, kao i misli u vezi sa njom budu prijatne i pozitivne, oslobođene straha ili bilo čega negativnog.

v Postoji neograničen broj pozitivnih ili negativnih misli. Negativne misli i negativne stvari su korisne jer vam pomažu da bolje cijenite pozitivno. Birajte samo pozitivne stvari.

v Ukoliko u sadašnjem trenutku planirate i vidite svoju budućnost u lijepim bojama, to je dobro. To je odličan način da se iskoristi sadašnji trenutak i iz prošlosti treba pamtiti samo svijetle trenutke, iz istog razloga.

v Od sreće vas dijeli tek nekoliko osmjeha, poljubaca, opuštenih trenutaka.

v Ukoliko želite da vas razumije neko ko ima nižu frekvenciju i vibraciju od vaše, morat ćete da snizite nivo svojih frekvencija. Ako želite sebi dobro, nikada nemojte to da radite. Nikada. Nikada ne spuštajte svoje frekvencije na niži nivo. Samo idite sve više i više.

v Nekada vam se lijepe stvari ne dese baš odmah ili onda kada biste vi željeli. Budite potpuno spokojni. Možda nije pravi trenutak. Sve stvari se dešavaju u idealnom trenutku, koji je najbolji za vas – viša inteligencija zna bolje od vas kada je idealan trenutak. Nekada je za vas bolje da vam se neke želje i ne ostvare.

v Kada poklanjate pažnju negativnim stvarima, ljudima, kada o njima govorite, kada se borite protiv njih, vi im dajete energiju, hranite ih i one postaju još snažnije. Kada ih potpuno ignorišete, one nestanu, ne hranite ih energijom i one ne mogu da prežive.

v Vaša reakcija na nečije ponašanje nije posljedica njihove akcije, već je njihovo ponašanje posljedica, odgovor na vaše vibracije. Ljudi su vaš odraz u ogledalu. Ako vam se ne dopada nečije ponašanje, samo promijenite vašu vibraciju iz negativne u pozitivnu i posmatrajte kako se situacija okreće u vašu korist.

v Ne možete da u isto vrijeme težite lijepim stvarima, a da se istovremeno branite od ružnih. Vibracija zavisi od toga na šta obraćate pažnju i može biti ili pozitivna ili negativna, a ne može biti mješovita.

v Suština vaše želje je vaša vibracija. Obratite pažnju na vašu vibraciju. A želja se realizuje u trenutku kada ste najviše opušteni. Kako biti opušten? Na primjer, možemo da zamišljamo kako se naša želja već ostvarila. Ili, možemo da se snažno fokusiramo na dobre stvari u našem životu.


- 19:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 01.09.2007.

Filofija jednog grada

Don't miss this kiss.

Pod tim sloganom danas se u Tuzli pokušava oboriti svjetski rekord u najmnogobrojnijem poljupcu na svijetu..
Tuzlaci, ali i puno onih koji to nisu, trebali bi se ljubiti najmanje 10 sekundi kako bi nadmašili Mađare koji su, zasad, rekorderi.
7000 parova.
Leptoni spojeni silom kratkog vijeka.
Naravno, prilika je to za reklamu, za promociju mnogih ljudi, proizvoda, organizacija, a - zašto ne?- i jednog grada, kantona i države.
Različite su reakcije na ovu manifestaciju. Od euforije do gnušanja.
Razabire se šarolikost. Od podrške do malicioznosti.
Oni koji pružaju podršku s radošću očekuju veče nadajući se da će ovaj grad postati epicentar ljubavi s makar 7,5 stepeni po Richteru.
Ovi drugi, opet, percipiraju cio projekat kao izvor zaraze, nemorala, sramotan čin kojeg treba bojkotovati.

Nemoral je u mržnji.
Gajimo filozofiju ljubavi.

Ostaje mi samo da poželim da se pozitivna vibra iz Dolno Solan proširi na cijelu planetu.

- 12:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (80)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Ljudi ce reci : "Lud je".
Ili : "Zivi u svom svijetu".
Ili pak : "Kako se moze uzdati u nesto sto nema logicnog opravdanja?"
A Ratnik zna da je intuicija Bozja abeceda. Zato nastavlja osluskivati vjetar i razgovarati sa zvijezdama.
Ratnik Svjetlosti zna da se neki trenuci u zivotu ponavljaju. Zatice se cesto u situacijama sa kakvima se vec suocavao; tada zapadne u malodusje, misleci da uopste nije napredovao, jer iznova nailazi na iste teskoce.
"To sam vec prosao", zali se svom srcu.
"Doista, prosao si", odvraca mu srce. "Ali nisi nadišao."


Fugit irreparabile tempus!

Besame Mucho - Click here for the most popular videos

Noću

Noću,
dok ti spavaš
moje srce bdije nad tobom
tebi se ništa,
ništa ne smije dogoditi
toliko, toliko te volim
jedino,
jedino s tobom
mogao bih bih plakati
mogao bih se smijati
opraštati i razumjeti
vjeruj mi,
toliko, toliko te volim
od juče tek si tu, i o tebi malo znam
al mogu život svoj da ti dam
uz mene nađi mir, nikad sumnju, nikad bol
moja ljubav biće zalog za to
mila,
poklanjam ti
svaki dan svog života
kada se moj san ostvari
i ti ćeš kao i ja biti sretna
toliko, toliko te ljubim.

Rade Šerbedžija



Ne bira se ljubav...

Ne bira se ljubav
kao ni smrt.

Sve je u knjigama
duboko pod morem
zapisano.

Jezikom neznanim nama,
nebesnim pismenima.

Niti se oduprijeti mozes
niti preskociti dan.

Kao sto ne mozes
tudji san usniti
niti okom drugim
vidjeti.

Volio bih da nisi ti
ona koju u ovom casu
volim.

Pero Zubac



T R A G

Zelim;
da posle snova
ne ostane trag moj na
tvom telu.
Da poneses od mene samo
tugu i svilu belu
i miris blag...

puteva zasutih liscem
svelim
sa jablanova.

Miloš Crnjanski