siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



i LoVe YoU/i HaTe YoU

dEsIgN bY: zWjEzDiCa

O meni!


Free Music

Free Music



Free Music


Free Hit Counters
Free Hit Counters

IME:-Patricija Lilly
PREZIME:-neki stave nie vazno al eto mene boli briga.....-Delić
DATUM RODENJA:01.07.1993.
GODINE:14 ipo
VISOKA:179cm
TESKA:60-65kg kako kad varira(aj fala bogu da san se malo udebljalazujo)
SKOLA:oŠ. dON lOVre KaTiCA
RAZRED:8a
STATUS: Iman dečka ;-)
FRENDOVI:Tomycerek,Luka,Radoja,Mate,Perka,
Sočo,Ico,Mazalo,Kufer,Dinchek,
Tony.......
FRENDICE:Ticha,Zeko
Plećka,Ivona,Ivana,Čule,
Sanny,Jela,Jopa(R),Vlaička,.....
STA VOLIMthumbupdobre,ljubazne,simpaticne,
interesantne i iskrene ljude,klizanje,plesanje,citanje nekih knjiga,(lol),zajebavat se okolo,papati,slusat mjuzu,izlazit sa deckon(hehe),crtati,pricatismijeh,plaze i more,snig,zalaske suncalud(e ono really me killlajte),kupanje,snowboardanje.....
STA NE VOLIMnamcorlazljive,licemjerne,dvolicne,umisljene osobe,ogovaranje(osim ako ofc neko mene ne ogovara;-p...),ucenje,slaganje sobe(i kuce opcenito),cuvanje sestre,kada se neko dere na mene,nepravdu,.....
HOBI:Plesanje,slusanje mjuze,crtanje,izlazenje,citanje knjiga,zajebavanje ljudi okolo......
TRENIRAM:Folklor ;-)
VOLIM PAPATIfinothumbup:manistru na sve nacine,pizzu sa svime(feferoni naj naj),crni rizot,CHOCOLADU(OFC),
fileti,palacinke,....ma skoro sve
NE VOLIM PAPATInono:namcorkao prvo zelenjavu i povrce.....uzas.....fuuuj,
zabe,ribu,....
SLUSAM:Sve.....Al po mom ukusu slusam TECHNO&CAJKE&HIP-HOPpjeva
NAJ PISME:ajme neda mi se pisat....odite na ovu stranicu i tu imate moe naj pisme www.youtube.com/LillyLovesTomy


Blogachi koje citam.....

Ivonchy
Muny
Yuna
Srkyca
Karla D&F(Hip-hop)
Leonela
Maja D&F(Hip-hop)
Bule Sa Visoke
Teya
Edita
Nina(Martina)
Fanyca
AnTony@
Nikolina
Gabyc@
Gabyc@(stari blogach)
Tina(Mravince)
Nemojte stisnit ovo!
Zeko & Jopa
Pricam ti pricu
Fantasy World
Voice off the wings
Ancica
Deniva
Lee
Sailor fan
Gamerica


Koju vrstu mjuze da stavim u pozadinu?
Cajke
Hip-hop
Rock
Pop
Rap
R'n'b
Techno
Domace
Nista da ne stavim tj minjam!
pollcode.com free polls





ZAKON MLADIH

1.poljubac u ruku-prijateljstvo
2.poljubac u obraz-poštovanje
3.poljubac u čelo-čežnja
4.poljubac u rame-pohlepa
5.poljubac u vrat-strast
6.poljubac u usta-ljubav
7.tuče li djevojka mladića-ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu-želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto-kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja-zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi-djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži-djevojkina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-ne mogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta-poljubi me
21.igrati se prstenom-sanjala sam te
23.gledati u oči-volim te, volim te
24.šaka kao odgovor-da
25.čelo kao odgovor-ne
26.pucketati prstima-danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću-na raspolaganju
28.grickati usne-ljubomora
29.štipanje-želim ti nešto reći
30.šmrcanje-sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete-volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku-želi da bude njegova
33.plaziti jezikom-poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica-nije dozvoljen
35.lagani poljubac-prijateljstvo
36.prije ljubljenja-gledaj u oči
37.ne smije se iskorištavati-ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac-odmah je poljubi
39.milovanje tijela djevojke-samo uz dozvolu
40.mladić ima pravo poljubiti-djevojku od 13 godina
41.poljubac jezikom-dozvoljen
42.gleda li mladić djevojku duže od 3 minute- ljubomora
43.puhne li mladić djevojci u lice-želi sex
44.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih-ljubav
45.pokloni li mladić djevojci zakon mladih-ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih-daje ga drugima


Malo onih praznovjerja(skinuto sa nekog od blogova sad se ne sican)
00.00-voli te
01.01-prati te ljubav
02.02-srest ćete se
03.03-jako te voli
04.04-nikad te neće zaboraviti
05.05-ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06.06-pomirit ćete se
07.07-vara te
08.08-ljubomora
09.09-telefonski poziv
10.10-plavi dečko te želi vidjeti
11.11-jedan dečko te voli
12.12-sex
13.13-crni dečko te voli
14.14-želi tvoj poljubac
15.15-želi te opet
16.16-dogodit će se nešto loše
17.17-poljubit će te
18.18-dugo će te voljeti
19.19-netko koga neznaš te voli
20.20-čeka te
21.21-sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22-vidjet ćete se
23.23-predložit će ti ...

Gdje god vidiš::)
000-spoj
111-voli te
222-vidjet češ ga
333-srest češ ga
444-vara te
555-ostavi će te
666-vrača ti se
777-poruka
888-duga ljubav
999-suprise

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Moj Tomica cerek

Image Hosted by ImageShack.us


Perverzna slika naughty

Image Hosted by ImageShack.us


thumbupSanny & Tinicathumbup

Image Hosted by ImageShack.us


smijehMoja Tichasmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

© "~.MaLeNA kaKo cu beZ Tebe...........sAmo tI si mOja mAlenA.~"





Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će sutra umrijeti!

uiff....vidim da ce me ive ubit ak ne napisen novi post...hehe
nekako san previse zauzeta i zaposlena oko skole......pusta natjecanja,ispravljanja ocjena.....i tak.....al kad san vidla 108 koma lol....e ono....hahah....vidim ja da vas trea ostavit nekoliko dana bez posta pa da komate...:p....
ovaj gore moj naslov je jedna stara Arapska poslovica.....i ono taman mi odgovara...iako ne bi tila da moja ljubav umre sutra.....al eto bar je tako moje misljenje about love....ne znam ono.....sve mi se vise cini iako san ja tila da blog bude o svemu i svacemu na kraju se sve vrti oko ljubavi....hehe...
a sta cu vam ja kad je mene ono ona zarobila....hehe....neki ce rec da san glupa,da san naivna, da ja jos ne znam nista o ljubavi,da ja mislim previse odraslo za svoje godine,....ima dosta toga....al sta cu vam ja....takva sam kakva san....bolje da me mrzis zbog onoga kakva jesan neg zbog onoga kakva nisan...;-)
nego kad pricam o ljubavi tu se ima puno toga rec al ne sry vama nego mojoj ljubavi.....jer talijanska poslovica glasi "Prava ljubav je nijema, a lažna brbljava".....pa sad da tako ne bi ispalo.....:-p....bez uvrede.....
al ovako....zasad bas i necu puno o tome...hehe....
malo cemo kaj ima jos u mome zivotu...hehe.....ima dosta toga al su to vecina tajne koje ne smin nikiome rec a kamoli ih napisat na blog:-p
evo aktualno u mojoj predivnoj skoli.....hahahahaha
danas san rekla materi jer ona ne more podnit moju frendicu da idem kao na predsat al zapravo idem do nje......pogadate koja je to...hehe....moja tinica.....jadna imat ce jos tjean dana varicele.....pa et dosla da malo pricamo o njezinoj simpi i kako je glup-ona to kaze,ja kazem da je ona glupa....mislim kod mene nema cekanja...hahaha.....al eto nju je sad odjednom uvatila ta sramezljivost i ne pusta...ma nea veze vec cu ja nju otkacit....a moran i ja priznat...ne znam koi mie dava....i ja san postala sramezljiva u nekim stvarima.....lol....sta to mrzim kada san ono ogranicena u necemu....heheh....mater mi samo kaze da ne glumin sveticu jer je to vrime proslo.....:-p
al evo dosla ui skolu nekako sva u oblacima i et pitan jopislavu bzvz za poruku a nie mi hitno treala(hihi) i ona mi zacudo da.....saljem ja dragom por....a kome cu...iii tak kad mie odg ja san se rastopila da san ono preko eng-a bila bas pametna....hahaha mos mislit....cili vjeronauki san zajebavala Zeku moga....haha....i eto dosla povijet...moj najdrazi predmet sta se tice zajebavanja....e danas Bakalar ima spesl obleku.....sve usko da se vidi koliko je mrsav.....pa smo ga prozvali Kostica(ne znam zasto)...al izgleda da je to privremeno....ugl cila dva sata san se zajebavala san Zekon tako da nas je primistia....(srica sta nie opet dobila asa i to zbog mene)....hehe....
pa nas opet sastavia kada san ga zamolila da sidne samnom...bzvz imali next sat umisto hr-a imali smo zem.....nisan znala kaj cu radit bilo mi dosadno pa se ja vratila svom naj hobiju....lol....citala san jednu knjigu.....imala je samo 100str pa san otezala sa citanjem cili sat jer bi ja to smazala vec u 25-30min...heheh...a sta ces kad ja volim citat...
6sat san ostala da nam objasnii kaj cemo radit sutra na natjecanju iz eng-a lol...heheh...nisan ju slusala jer sna iopet uziucala za por.....pa se malo dopala sa dragim.....:$
inakon skole san isla na folklor.....nis spesl....u 8 su neki valjda buduci mladenci imali dogovor u Zvonimira pa smo imali skraceno.....
vracala san se Pleićkinin puton iako su me nenormalno bolili kukovi ne znam zas.....i tak bzvz pricale nes...i ona mene pita jel mi trea za por...ja ju gledam ma andela moja stvarno si andeo...heheh...i tak opet ja sendala por dragom....hehe...dosla kuci ona meni salje kaj mie on posla i pita dal treba jos jedna poruka...ja zinila...ok kad se tebi trosi daj vamo....i tak...toe moj danasnji dan....nie nes imala san i boljih al nea veze jer san se osjecala zbog nekih rijeci tak super ono da san...uff..ne znam ni ja sama......
bzvz mater me potirala lec u 9h...mislin ono....ja osla kod brat gleat film "P.S. VOLIM TE!" joj....predobar je...kod nas premijera je 14.2...na Valentinovo...hehe....bas me zanima kako cu se provest s obzirom da nam je tada osmaski ples...vjerojatno ako mi dragi(da bog) dode necu ic...al ne zalim jer ce mi bit bolje sa njim nadan se....:-D...heheh
i et toe to...sad vamo stoim za kompom,slusam mjuzu i cekam nekog da mi uljepsa jos vise ovaj dan...:p
hhehehe...aj aj ljudi moi komajte me....pozza svima i kissa solidu....

p.s.a moran se ja sitit tinice moe...ozdravi mi vise....kmeee.....e da vlaicka nadan se da ce nes bit;-)....ma ne brini se....nie on kreten...:p

Image Hosted by ImageShack.us


21.01.2008. u 22:53

| LoVe Is... (24) | cOoL | x |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.