*My LiTtLe WoRlD*-INTER NOS

nedjelja, 16.10.2005.

I tHiNk It'S oVeR

malo sam razmisljala o ovom mom blogu....i mislim da sam
dosla do zakljucka....uopce mi se ne svida,postovi su smjesni....
i cini mi se da je sav ovaj nazovimo trud uzaludan...bez cilja....
mislim da cu obrisat blog.....jer mi se uopce ne svida,a ni neznam
napravit nessto bolje,postovi su tapija.....ukratko bez cilja je s
ve....svaki post imam sve manje i manje komentara....to je sve
vezano na moje pisanje,i cjelokupni blog jer je svima tapija......
ma....da ne duzim....mislim da cete ga imat "cast" citat jos koji dan
i poslije ga vise nema......tako da se na neki nacin rastajemo......
na neki nacin ce mi biti zao...a na drugi nacin vise necu se brinut
zasto sam neku slikicu stavila tu a ne tamo,zasto imam tako mal
o komentara,zasto ne pisem o nekim boljim temama.....itd itd itd i
td.....prepustit cu svijet blogerima koji su puno bolji od mene....u
zivajte....znajte da vas puno sve volim i zahvaljujem na vasem ko
mentiranju,citanju....i svemu drugome slicnome.........veeeeeeeeel
ika pusa to all of you.........kiiiisssssssssssssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiccccccccccccccccccccccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
od vase maje maje......

- 01:42 - Komentari (12) - Isprintaj - #