*My LiTtLe WoRlD*-INTER NOS

utorak, 20.09.2005.

EvO mEnE oPet

e oprostite sto nisam dugo pisala,ali nesmijem bas na net zbog "malo veceg" tel. racuna.....ali dobro,sad sam ugrabila priliku pa sam dosla vam napisat nesto......kod mene nis novo........samo sto sam se opet bacila u bed jer sam opet razmisljala danas malo o prijateljstvu..i ta tema mene jako muci i baci u bed dosta cesto u zadnje vrijeme....kad malo bolje pogledam ja sam sama.....i tako se i osjecam........dode mi da placem.....i to sad......ma cjeli dan mi se danas opet place......Image Hosted by ImageShack.ussvaki dan kad dodem doma iz skole,osjecam se jadno,totalno.....kao da nema nikog uz mene....a to je i ustvari tako....osjecam se UZASNO.....nemogu te osjecaje ni opisati kad si sama sebi kazem da sam sama i da nemam nikoga uz sebe kao prijatelja.......oko sebe svakim danom gledam druge prijatelje i prijateljice kako se glupiraju,zabavljaju,druze,vole........a ja to nemam.......a htjela bih imati....dobro ne bih htjela imati dvolicne i neiskrene prijatelje,ali bi htjela imati barem jednu prijateljicu koja ce uvjek biti uz mene i da znam da je neko samnom,da nisam sama.......Free Image Hosting at www.ImageShack.usnemogu ovako vise.......uzasno sam tuzna.....i nemogu vise tako....neznam sta da radim sama sa sobom.......plakala bi najrade po cjele dane koliko me to boli,ali to mi nemoze nikako pomoci.......Free Image Hosting at www.ImageShack.us.....necu vise pisat o ovome jer me izbedira jos vise.............nemogu........smrc.....
samo mi je potrebno da mi netko kaze samo ove rijeci i da kad ih kaze da tako i misli i da mi bude pravi prijatelj........Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 21:49 - Komentari (5) - Isprintaj - #