*My LiTtLe WoRlD*-INTER NOS

četvrtak, 08.09.2005.

ThIs Is Me

Sigurno se pitate ko sam upce ja....ja sam jedna obicna cura...zovem se Maja...imam 16 godina koje sam napunila sad nedavno,tj u 7. mj sto znaci da sam u horoskopu rak..(mali njezni i osjecajni racic)...zivim u puli..idem u 2. razred gimnazije..visoka sam 166-nista posebno ali meni je to ok,imam 52 kg...imam smede oci i svjetlo smedu kosu...Imam decka ..skupa smo vec 5 i po mj . ..Zivim sa mamom,tatom i bratom koji ima 6 ipo god..imam i polusestru koja ima 26 god............sve u svemu moj zivot je prosjecan............ma ustvari je super.......nemam se zbog cega zaliti.....jer je stvarno sve na svom mjestu.....Nemam bas naj frendicu..ali sve frendice koje imam su super.."nesto blizu najboljima".....nemam ih bas nesto puno...ali znate kako se ono kaze..."budi zadovoljan i s malim stvarima..".........................kao osoba sam dosta sramezljiva i povucena u sebe.......uzasno sam osjecajna sto bas i nije dobro za mene(ovisi u kojoj situaciji)............to je nekako ukratko sve o meni...a ubuduce cete skuziti kakva sam i nesto o mom zivotu..........citamo se=)

- 19:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #