majche & tokio hotel

četvrtak, 16.11.2006.

Jetzt ist unsere Zeit!!!Ja fur NEIN

EY ciao!!!
kaj ima ljudovi?!
Kod mene nema nista osim toga da sam sa Milosem u vjezi vec tri i po nedelja....kj kazete za to?!
Svidja vam se?
Kad mi da moja best frendica malo novije slike od njega stavicu na net njegovu i od ovog pedera koji me smara Nikole pa da mii kazete ko je ljepsi...ok?
Inace u vezi TH-a ....samo znam da osvojili su Francusku i da im je ova nova preradjena pjsema INSTANT KARMA extra je majke mi....
znaci samo nju slusam po cjeli dan...
tak..
E da vas pitam nesto DA LI STE PROCITALI KNjIGU "DA ME SADA NEKO VIDI-ispovesti Dzodzije Nikolson" OD LUIZ RENISON???
Ako niste procitajte molim vas...znaci ja sam citam isto od nje "CINGE CANGE U AKCIJI"
extra...a i Dzordzijino sastajanje sa SEKS BOGOM je isto kao i moje i Milosevo...
extrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaa
kod vas inace....
dobila sam knjigu (samo sto je na Ruskom jeziku) od Tokio Hotela....strasno....

vazi da procitate?!Extra je stvarno
E ja pozdravljam sve koji dolaze ovdje i tako:
Tina,Ja & Tokio Hotel(?),simi,petra,Tokiomamica(*),i ostale a naravno i za moju frendicu iz Njemacke mali zzopac...
ANNYKA I LOVE YOU >>>>ANNYKA ICHE LIEBE DICH>>>>>ANNYKA VOLIM TE !!!!!!!
ljudovi saljite mi mailove...


VOLIM VAS


MAJCHE FROM SERBIA

16.11.2006. u 11:29 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Cao ljudi!!!Ja sam vam luda za TH-om i moram vam se pohvaliti da do sada imam oko 2000 slika na kompu i 50 intervjua na kasetama!!!Ovde mozete se zabaviti i nauciti nesto vise o Tokio Hotelu!!!!kisaam vas

Maja iz Srbije



Bigoo.ws All for your blog