majche & tokio hotel

subota, 01.07.2006.

new post

Hay ljudi moji dragi!!!!
Zahvaljujem se na komentarima….najvise curi tokiohotel my live(valjda?!)
Ona je to ucinila samo zato da bi ja imala predstavu u glavi da su to sve razliciti ljudi….(na komentarima)
Hvala jos jednom!!!
Molim da svi oni koji su bili danas na sastanku TH fanova u Zagrebu ,da mi se jave na mail jaydeemicko@ptt.com
Ili mi ostave komentare….
I naravno da mi posalju fotke odande!!!Zao mi je sto nisam dosla ali Tina zna zasto?!
Evo intervjua:

1.Intervju :(sladak je i smesan kao niko)

TA KAŽETE KADA U JAVNOSTI ČUJETE DA PRIČAJU DA STE GAYEVI ITD. ?

Bill:Ne obraćam ja baš puno pažnje na to,ali nekad baš pretjeruju. Pričaju da idemo po clubovima u kojima NE SMIJEMO ulaziti jer su za one preko 18 god.Ali me nervira što pričaju svašta o Tomu.Kao on iskorištava cure jer je popularan.To nije istina.Mada mu i ja u šali kazem nesto takvo.
Tom:Da,da,kako da ne,u šali.Ono sto mi ti kažeš MNOGO je gore od onoga što piše u novinama.Kad bi oni vidli samo slike na kojima si takooooooooo lijepo ispao. (slobodno nam ih ti pokaži ) Što bi onda bilo (Bill ga krišom ušutkuje).Ali imam i ja isto takvih slika pa bi mo..(Bill ga prekida)
Bill:Hey,Tome,šuti malo.Nemoj da ja progovorim o tvojim slikama!!!!
Tom:0ki,ljutko šutaču!
Bill:Šta je sad nemoj sada da t...(sada Tom njega prekida)
Tom:Šta hoces,stariji sam od tebe (užasan smijeeeeeeeeh )
Bill:Kako me samo nerviraš što se hvališ da si stariji.
Tom:Ajde pa ti si egocentričan a ne ja, zato šuti!

POBOGU AJ SE NE KAČITE VISE! :))

Tom:Oki,ja ne želim,Bill prvi počeo!
Bill:Nešto govori na njemačkom…

MOZEMO LI PREĆI NA DRUGO NEKO PITANJE??

Tom:S moje strane da!
Bill:Ooo ajde...

DA LI STE DO SADA IMALI SEXUALNE ODNOSE I KADA STE PRVI PUT?

Bill:Uuuuu pa to je jako nezgodno pitanjee.....
Tom:Mene nije stid da kažem!Imao sam!!
Bill:Tom,to je trebalo značiti da se JA stidim!!?!?!?!?!?!?!??!?

EHEEEJJ DOSTA SVAĐE,MOZETE MI ODGOVORIT NA PITANJE?

Bill:0ki,odgovorit cu vam!!!!
Tom:Ajde,ja sam svoje završio!
Bill:Sex sam možda imao,a mozda i ne...
Tom:Bille,zasto više okolišaš?
Bill:Pa ne okolišam rekao sam samo da nisam imao a mozda i jesam!

PA JEL JESI ILI NISI?!!??!

Bill:Ja sam lijepo rekao da i jesam i nisam,shvaćate li(a onda tiho pjevuši pjesmu LIEBE IST od Nene )
Tom:Sad će on opet nam pjevati.

PA NE SHVAĆAMO BAS NAJBOLJE,ALI OK...

Bill:Molim vas slijedece pitanje(jos uvjek pjeva )

TI BAS VOLIŠ DA PjEVAŠ?

Bill:Da,pa zar vam to smeta??? (ne, nikako, samo ti pjevaj, milina je čuti tvoj glas, MICEK, kako bi rekao Tom )
Tom:Me ne,nikako,samo si mi "PROBUŠIO" uši!Šalim se BRUDER ,ti pjevas EXTRA ..
Bill:Oooo brate što ja to čujem…
Tom:Pa to je istina.Ne pjevas ti za ništa u bendu.
Bill:Ma šalim se.Znam ja i sam da pjevam EXTRA (puno smjeha,i onda on opet pjeva od Nene pjesmu RETTE MICH!)...
Tom:Uhhh...Šta sad mogu kazati,sve vidite sami....Eto takav vam je moj brat

VI STE TAKO OPUŠTENI PRIVATNO,ALI MNOGIMA NE IZGLEDATE TAKO...

Bill:Baš me briga što oni misle o meni i Tomu,nas dvoje smo ovakvi kakvi smo,a i nećemo se mjenjati zbog drugih.
Tom:Da,Bill,upravu si u potpunosti
Bill:Je li ovo sve.Mi nemamo puno vremena.ŽURIMO!!!!!!!!??

JE.LIJEPO SE PROVEDITE GDjE GOD DA IDETE

Tom:Hvala
Bill:Ah da! Laku noć!


2. Intervju(jos smesniji)

BRAVO:Prije svega decki hvala sto ste pristali na ovaj intervju znamo da ste jako zauzeti.

Bill:Ma nema problema hvala vama.
Tom:Slažem se sa Billom.
Gustav i Georg u glas:I ja!!!

Bravo:Prvo da vas dečki pitamo što mislite o Billovim noktima,i šta ti Bill misliš o tome?(Umjetni nokti...)

Bill:Joj,pa ni ja ne znam zašto su fanovi tako reagirali,ne znam zasto nekima smetaju moji nokti to stvarno nema smisla,ja sam ostao isti samo nisu moji nokti pa šta to i nije neka velika stvar,ne?
Tom:Ma ni meni se ne sviđaju baš Billovi nokti ali njegov izbor ali neće on to uvijek nositi,osim toga on je muško a ne žensko ili je???(smijeh Tom se valja po podu a Bill ga tuce) Ma šala joj pa to nije nista posebno ako netko iz grupe promjeni veličinu ili boju noktiju.

Bravo:Tom rekli su da si na festivalu u Mađarskoj bio jako neraspoložen i namrgođen??

Tom:Ma ne stvarno,mi samo izlazimo iz auta i novinari nas okupiraju,i ja ako napravim neku tužnu facu odmah pišu svakakve gluposti, ne stvarno samo sam bio malo umoran a inače super nam je bilo u Mađarskoj.

Bravo:A cure,imate li cure novine pišu da ste vi zauzeti(Bill i Tom)

Bill:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE (TOOooo,Bill, legendo!!!) ,stvarno nismo joj pa to bi naši fanovi znali,a i novinari pišu da ćemo poslije turneje biti sa tim „djevojkama“a mi uopće nemamo djevojke stvarno,zato fanovi ne brinite.(Ne brinemo, sad je sve ok)
Tom:Ma da ja nemam šta reci nakon svog inteligentnog brata(smijeh,svi se smiju). Osim da Bill ima curu koju dugo krije he he(Šuti Tome!!!)Ma šalim se joj možda se mi zaljubimo na europskoj turneji.

Bravo:A da nam napokon opišete te vaše cure iz snova?

Tom:Ja ću prvi.Ovako,visoka oko 1.70 (1,56 -sranje),teska oko 50 kg (43- još jedno sranje), smeđe ili zelene oči (smeđe-TOOO!!!), smeđa duga kosa (smeđa, jupiii!) =(() ,mora biti bar malo zgodna i moramo se dobro slagati (sa billom svakako =))) eto tako bi trebala da izgleda otprilike i da godina od 14-17
Bill:A moja kao i Tomova, (znala sam!!) sve isto samo što ja volim plave oči li zelene (Ajde šuti!!!Ti ne znaš umukniti kad triba...)ali i smeđe su ok,(i bolje ti je) joj bilo bi dobro da si nađemo ja i Tom kakve blizanke ili bar malo slicne ( =)) =))
Gustav:Ma u mene nije bitna dužina kose, boja očiju,ili tako neš djevojka može biti lijepa i sa crvenom i crnom kosom itd,oko 15-18 godina i tako zgodna, ma nisam ja zahtjevan(smijeh)
Georg:Ma joj plava,visoka,zgodna,smeđe oči,od 16-20 godina,i tako.

Bravo:Tom rekao si da se mozda zaljubite na europskoj turneji to vam
znači ne bi smetalo da je cura iz Albanije npr.?

Tom:Ma ne ne bi nam smetalo da je nasa „ljubav“ iz Albanije, Makedonije, Bosnie, Kroatie ili Njemačke to stvarno nije bitno, jedini bi problem bio to što smo jako daleko ali i to bi se riješilo.
Bill:Da slažem se sa Tomom i to bi se riješilo dopisivali bi smo se mailom,zvali telefonom, mi bi češće dolazili u tu državu itd.A kad ona napuni 18 neka dođe u Njemačku kod nas(svi se opet smiju) =))). Ja to mislim ozbiljno.
Tom:I jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Bravo:Ok,dečki evo vidim da žurite pa vas nećemo ometati,hvala još jednom

Svi u glas :HVALA I VAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


3.Intervju (imate da se upiskite od smehaTako su slatki kad se svadjaju….))))
YAM:E pa momci jeste raspoloženi za jedan kraći intervju?
BILL:Jesmo
TOM:Pa i ne baš
BILL:Ma jesmo (Toma udara laktom i šapće ušuti!)
YAM:Čuli smo da je netko od vas spavao sa 26 cura. Jeli to točno?
BILL:Mislim da znam na koga je usmjereno to pitanje
TOM:Ha, ha...Ajde dalje.
YAM:Pa odgovori!
TOM:Ma niko
BILL:Možda George Ha, ha, ha...
TOM:Hvala
YAM:Pa BIll reci da ćeš iskreno odgovoriti na sljedeće pitanje!!!
BILL:Evo pričam, ajde!
YAM:Jesi li ikad spavao sa djevojkom?
BILL:OOO, pa šta me više opsjedate tim pitanjem, ljudi!
TOM:E pa brate i to se moralo dogoditi
BILL:E nije i neće!!!
YAM:Jesi li?
BILL:Jesam, a možda nisam
TOM:Jao, majko...
BILL:Šuti tamo
TOM:A šta više sereš, reci jebote da...
BILL:Ma šta se ti nerviraš kad znaš sve!
TOM:Pa zna i mama...
BILL:Ne zna, osim ako...
TOM:HA,HA,HA,HA...
BILL:Kretenu jedan!!!Rekao si joj?
TOM:Možda
BILL:Savjetujem ti da trčiš u hotel odmah nakon intervjua!
TOM:O ajde! JEL gotovo?
BILL I TOM:Žurimo
YAM:Još nešto: kako ste se odlučili za taj stil?
TOM:Ja volim nosit ono što se slaže
BILL:Da,da crne patike i smeđa majica
TOM:Šuti, ti imaš roze gaće!
YAM:Ha,ha,ha,ha...
TOM:Što je ovdje hladno!
BILL:Pa ja ti ljepo kažem da obučeš onu bilu majicu!
TOM:Oprosti, MAMA!E jeste vidjeli sinoć, u životu nisam vidio onakvu kišu!
BILL:Vidio si ti sve osim kišobrana.Pa poslje sexa bi se moga sjetiti nečega kao što je naprimjer ponjeti kišobran!
TOM:A mu...Jel kraj???
BILL:Ajde Tomiću je zima
TOM:Šuti, MICEK



Dug post!!!!Ubila bih se pisuci ovoliko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neg ja to copiram....
Ajd ljudi moji tako.....kisss


(nadam se da cu imat vise komentara na ovaj post)

01.07.2006. u 20:41 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Cao ljudi!!!Ja sam vam luda za TH-om i moram vam se pohvaliti da do sada imam oko 2000 slika na kompu i 50 intervjua na kasetama!!!Ovde mozete se zabaviti i nauciti nesto vise o Tokio Hotelu!!!!kisaam vas

Maja iz Srbije



Bigoo.ws All for your blog