jednostavno tako

Sad je vrijeme

Evo da vam se javim nakon mnogo vremena. Nisam baš nešto zainteresirana za blog, a i nisam imala baš vremena. Znate bliži se kraj škole i malo mora se učiti. A pretprošli viken sam bila u Fažani sa mažuretkinjama Grada Vukovara i svaka čast curama osvojili smo broncu. Malo se feštalo, malo se plakalo, ali bilo je super. Neću imenovat, ali moje cimerice I. Mađarac, J.Demonjić, N.Bučko, E. Đekić i Naša slavna Barbara bile smo lude i super nam je bilo. Nisam nekog zanimanja za pisanje, pa možda jednog drugog dana. Poosa

Ljudi samo ću vas pitati jeste li vi svijesni koliko zmija ima uz Dunav? Ja sam neki dan vidjela tri. Nebojim se zmija, ali nije mi svejedno kad mi gmižu pored nogu! Čuvajte ih se!

25.05.2006. u 22:29 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



okupljalište društvanca, kao mishelline, deje_vu i voćkice, Ive, Marine.......... i naravno svih ostalih





IME: Maja

HOROSKOP:
myspace

myspace layouts



ŽIVIM U: U gradu kraj najveće rijeke u HRV......

HOBI: pjevanje, mažoretkinje, druženje i izlaženje sa društvom iz Quarta i naravno slušanje glazbe...lomljenje srca...ha ha

NAJDRAŽI GLUMAC: Ashton Kutcher



Free Counter
Free Counter


myspace

myspace layouts



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Prijatelji:

mishellina.blog.hr
ivagotiva.blog.hr
gala4u.blog.hr
branimirvu.blog.hr
mallabudalla.blog.hr