jednostavno tako

i ovaj Vikend u VUKOVARU

Sretan Uskrs!!! Prošlo je 00:00 sati pa da ćestitam i ako se slavi tek od 6 ujutro! Eto super izlazak za mene i moje društvo reklo bi se. Izašli smo nas 4: Mishellina, Martina , Branimir i ja. Bili smo u početku u Dubilnu, a zatim otišli na bilijar gdje smo mishellina i ja dobile rundu...to! Zatim malo otišla do grada vidjeti ljude gdje se odmah Martina uputila za Vadis, meni je bilo žao jer ja neidem ipak ja i Quo Vadis smo nerazdvojni. Sjeli u Ferrari gledali rulju koja se okupila jer je ko da je ljeto! Svugdje ljudi koje znam...bivših(komedija)...i tako! Eto to je za sada od mene. Nemam ništa više za reći osim da nema slika od izlaska nego samo šarena jaja koja sam našarala ali nevjerujem da vas to baš zanima!!! Poosa svima i ponovo Sretan Uskrs!!!!!!!!!!!!!!!!!

Image is Free Hosted By Pictiger.com

16.04.2006. u 00:23 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



okupljalište društvanca, kao mishelline, deje_vu i voćkice, Ive, Marine.......... i naravno svih ostalih





IME: Maja

HOROSKOP:
myspace

myspace layouts



ŽIVIM U: U gradu kraj najveće rijeke u HRV......

HOBI: pjevanje, mažoretkinje, druženje i izlaženje sa društvom iz Quarta i naravno slušanje glazbe...lomljenje srca...ha ha

NAJDRAŽI GLUMAC: Ashton Kutcher



Free Counter
Free Counter


myspace

myspace layouts



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Prijatelji:

mishellina.blog.hr
ivagotiva.blog.hr
gala4u.blog.hr
branimirvu.blog.hr
mallabudalla.blog.hr